Aviseringar
Rensa alla

Flashback nere?!


Ämnesstartare

Blivande_japan: vare 1 riktig gruva han pratade om..?

Hehe nä, tror han satt och spelade med sina polerZ och snackade Skype!


   
SvaraCitera

Gruvan:

Hehe nä, tror han satt och spelade med sina polerZ och snackade Skype!

aha vare ngn wowskit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: aha vare ngn wowskit?

LoL tror jag när du väl säger dte!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Går inte ännu att komma in på Flashback. En märklig sida då man måste ha access till visa trådar/forumsdelar, med tillräckligt många inlägg eller ett godkänannde för att komma åt dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice: Går inte ännu att komma in på Flashback. En märklig sida då man måste ha access till visa trådar/forumsdelar, med tillräckligt många inlägg eller ett godkänannde för att komma åt dom.

Tycker det är bra! Man ska ju inte vara behörig till allt som icke-användare! Den som väntar på något gott väntar inte för länge Cool

Har varit medlem sedan 2008 och skrivit jävligt mycket, har access till allt tror jag. Iaf allt jag velat titta på!

Så det är bara skriva som fan eller vänta! Det gemensamma för de flesta access är dock att man måste varit medlem ett x-antal månader. Brukar vara 6.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Gruvan:

Tycker det är bra! Man ska ju inte vara behörig till allt som icke-användare! Den som väntar på något gott väntar inte för länge Cool

Har varit medlem sedan 2008 och skrivit jävligt mycket, har access till allt tror jag. Iaf allt jag velat titta på!

Så det är bara skriva som fan eller vänta! Det gemensamma för de flesta access är dock att man måste varit medlem ett x-antal månader. Brukar vara 6.

Instämmer, man ska inte få allt serverat på silverfat. Glad Jag har varit medlem där sen 2010 eller 2009, kommer inte ihåg exakt. Har skrivit mycket där, har access till de jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice: Instämmer, man ska inte få allt serverat på silverfat. Glad Jag har varit medlem där sen 2010 eller 2009, kommer inte ihåg exakt. Har skrivit mycket där, har access till de jag vill.

Gött de! Skål

Sett att sidan fortfarande ligger nere... Problem med sk. "Sommarlovssjukan" tro? För mycket troll-användare att blocka! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv har jag varit medlem sedan november förra året. 

Blev lite trött på att bara diskutera politik, så jag registrerade här iställe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig klarat mig längre där än några hundra inlägg.. Omöjligt ju om man skall hålla det på en rolig nivå! Så jävla känsliga mods!

Skapade nått konto 2006 har jag för mig som jag ej har missbrukat, raderas dem om man ej har varit aktiv på några år eller??  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har aldrig klarat mig längre där än några hundra inlägg.. Omöjligt ju om man skall hålla det på en rolig nivå! Så jävla känsliga mods!

Skapade nått konto 2006 har jag för mig som jag ej har missbrukat, raderas dem om man ej har varit aktiv på några år eller??  

Nej. Bara du kommer ihåg lösen så är det lugnt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: Nej. Bara du kommer ihåg lösen så är det lugnt

Kom inte ens ihåg nick.. Försöker lista ut genom att skriva in e-mail så jag kan få tillbaks glömt lösenord.. Men kommer inte ihåg vilken mail-adress jag använde mig utav heller :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: Nej

Okej, lyckades komma in nu, men står såhär när jag försöker komma åt min inbox: 

S3ON, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

  1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

    OBS! Din e-postadress är inte bekräftad. Ditt konto går inte att använda som vanligt innan adressen är bekräftad. Var god besök din inkorg.

    Så hur fan ska jag komma åt min inkorg??? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okej, lyckades komma in nu, men står såhär när jag försöker komma åt min inbox: 
S3ON, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

  1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Du kanske måste bekräfta via mejl? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: Du kanske måste bekräfta via mejl?

Får inget bekräftelsemail.. 🙁

Edit: glömde att logga in på den rätta mailen, nu fungerar det igen!! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Får inget bekräftelsemail.. 🙁 

Kan du inte testa att byta mejl? Annars får du väl skaffa ett nytt konto. Dock tar det 3 dagar innan du kan börja skriva, om du  inte vill betala 30 spänn så att säga


   
SvaraCitera