Aviseringar
Rensa alla

Flat Earth kanske är sant.


Smilen
Ämnesstartare

Jag blir mer osäker om jorden verkligen är rund egentligen. Vsauce förklarar verkligen på ett sett som gör min övertygelse om att jorden är rund mer osäker. Kanske Vsauce har en poäng och även Dödsguden eller vad han nu heter som skapar trådar om detta. Åtminstonde så är jag inte övertygad längre. 

Vsauce ger mig andra tankar som kan vara sant. Han förklarar på ett så bra och enkelt sett.

Sience ljuger!


   
Citera
Ämnesetiketter

Beroende på vilken detaljnivå man ser ifrån... Vet inte vad jag vill skriva egentligen, kan ge videon en chans senare. För att höra vad han har att säga 🙂


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Crysilis:
Beroende på vilken detaljnivå man ser ifrån... Vet inte vad jag vill skriva egentligen, kan ge videon en chans senare. För att höra vad han har att säga 🙂

Vsauce gör många intressanta videos och detta kan vara hans bästa kanske.


   
SvaraCitera

Smilen:

Vsauce gör många intressanta videos och detta kan vara hans bästa kanske.

Jodå, jag vet vem det är. Tycker dock att han seglar iväg och berättar om sådant som jag redan är varse.

Ska se videon nu ändå.


   
SvaraCitera

3D är ju en illusion...


   
SvaraCitera

vet inte, finns ju massa berg och sånt


   
SvaraCitera

Smilen: Jag blir mer osäker om jorden verkligen är rund egentligen.

Jag kan bekräfta genom pappa att jorden är runt då han känner den där svenska astronauten som var uppe och flog runt jorden för några år sedan och han har berättat väldigt utförligt hur vår planet ser ut utifrån rymden sett. Och jag kan garantera - jorden är rund liksom alla andra planeter.  


   
SvaraCitera

Det finns ingen jord. End of story 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Vem är denne Sience? Låter vetenskapligt laddat. Jag tar nog och litar på henom. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera