Aviseringar
Rensa alla

Fleshlight vs på riktigt...


Ämnesstartare

Ok, vet att det är en konstig fråga, och förlåt för TMI... Har nyligen träffat en tjen. Jag har aldrig haft sex, men jag har typ som en fleshlight. Inte originalet som är svindyrt, men ni vet vad jag menar hoppas jag. Nu ör det så att jag kommer skitsnabbt med den. Ni som provat en sån och legat på riktigt, kommer man fortare på riktigt?:( Är typ rädd för det.


   
Citera
Ämnesetiketter

runka innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jo har hört det, det borde hjälpa med;) men tänkte om nån har jämfört, kommer man fortare på riktigt eller med fleshlight?


   
SvaraCitera

BigBob:
Haha jo har hört det, det borde hjälpa med;) men tänkte om nån har jämfört, kommer man fortare på riktigt eller med fleshlight?

jag gissar på att det tar längre tid på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice att höra;) det är inte lika tight va?


   
SvaraCitera

BigBob:
Nice att höra;) det är inte lika tight va?

Hahah jag vet inte, beror väl på vem de e 😀


   
SvaraCitera

Beror på mer än fittan irl :p:p


   
SvaraCitera

Mycket skönare att sätta på en människa . Väldigt stor skillnad på plast fitta än riktig .


   
SvaraCitera
mens
 mens

De flesta unga killar brukar komma ca på en gång i början, men också ha lätt att få stånd igen. Dock får ju merparten av tjejer inte orgasm genom penetrering så det behöver ju inte vara ngt negativt. 


   
SvaraCitera

Hade själv problemet att jag aldrig fick orgasm, troligen i kombination med medicinering och nervositet. Riktigt sex är mycket bättre.


   
SvaraCitera

Kan av egen erfarenhet säga att inget slår en äkta fitta, dock så är en fleshlight (om den används rätt) fan inte så jävla dumma faktiskt. Bättre än att runka iaf alla dagar i veckan 😛


   
SvaraCitera

BigBob:
Ok, vet att det är en konstig fråga, och förlåt för TMI... Har nyligen träffat en tjen. Jag har aldrig haft sex, men jag har typ som en fleshlight. Inte originalet som är svindyrt, men ni vet vad jag menar hoppas jag. Nu ör det så att jag kommer skitsnabbt med den. Ni som provat en sån och legat på riktigt, kommer man fortare på riktigt?:( Är typ rädd för det.

Hur känns det att använda en sån fleshlight? Sry om jag frågar men vill veta haha :p


   
SvaraCitera