Aviseringar
Rensa alla

flicka/kompis/granne What ever . (?)


Ämnesstartare

Det ligger till så att jag har gått och kärat ner mig i kompis/granne .

Tycker det är jobbigt eftersom hon vill inte ha ett förhållande eftersom alla hon har haft innan har varit skit .

jag får respons på mina känslor från henne , vi spenderar nästan varje dag tillsammans osv .
Hon säger att hon vill göra allt med mig ha ett förhållande allt sånt (you know) , men endå säger hon att hon inte är redo för ett förhållande (?) .

Jag förstår inte hur det där hänger ihop , hon vill göra allt med mig men är inte redo för ett förhållande ? .

Lite tips och trix för att kunna få en logisk förklaring på det skulle va skönt ! Tack i förhand


   
Citera

är verkligen inte duktig på sånt här men , eftersom hon har varit med om skitförhållanden är hon rädd att du ska försvinna från hennes liv om ni blir tillsammans. Att det fina ni har nu kan bli förstört. Varför inte ta och ärligt fråga henne vad det är som stoppar henne, tror hon skulle bli glad av att få prata med dig om det... 🙂


   
SvaraCitera

Lekerkung:

Lite tips och trix för att kunna få en logisk förklaring på det skulle va skönt ! Tack i förhand

Om jag har förstått det där rätt nu.
Så menar hon att hon gärna skulle vilja att göra alla dessa saker med dig, bara det att hon inte är redo liksom. Hon kanske inte är beredd att gå in och ta steget igen eftersom hon nu tydligen haft dåliga killar innan.
Det är ju skillnad mellan att vilja och att vara redo/våga.

Hon är kanske rädd för att bli sårad, hon kanske inte har kommit över sitt senaste ex? jag vet inte iallafall.

Du får fråga henne helt enkelt om du verkligen vill veta, men då får du ställa den frågan på ett bra och lämpligt sätt.


   
SvaraCitera

lägg hemliga "fråga chans"lappar i hennes brevlåda[wink]


   
SvaraCitera

tjejer vetu det går inte att förstå hur dom tänker.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera