Aviseringar
Rensa alla

Flickidoler som Justin Bieber, Darin, Saade etc


ida
 ida
Ämnesstartare

Vem är bäst tycker ni? Jag har precis fått upp ögonen på en goding från danmark som är jätteduktig, fattar bara varför jag inte hört honom förut när han har typ 2 miljoner visningar på youtube!?

Här är en video:

Och här är hans senaste låt:

http://open.spotify.com/track/05zIq9CsudIkL3WOJo4Xx9


   
Citera

Darin äre fan go i! 😉


   
SvaraCitera

beatles


   
SvaraCitera

Jämför du Darin med Justin Bieber?

Alla Beliebers dör nog på insidan nu.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Är flickidoler unga killar som gör musik eller vadå? Vet inte riktigt hur jag ska avgränsa det. 


   
SvaraCitera
ida
 ida
Ämnesstartare

Fingerprints:
Jämför du Darin med Justin Bieber?

Alla Beliebers dör nog på insidan nu.

Jag är Belieber och jag dog inte. 


   
SvaraCitera

lil b the based god


   
SvaraCitera

One Erection


   
SvaraCitera
Bakric

24/7:
Är flickidoler unga killar som gör musik eller vadå? Vet inte riktigt hur jag ska avgränsa det. 

Nope, det är snarare statuskåta unga killar som gör i princip vad som helst för att publiken ska älska honom.
Musik gör de definitivt inte, de framför bara något halvtaskigt alster av någon halvtaskig popproducent.


   
SvaraCitera
ida
 ida
Ämnesstartare

Bakric:

Nope, det är snarare statuskåta unga killar som gör i princip vad som helst för att publiken ska älska honom.
Musik gör de definitivt inte, de framför bara något halvtaskigt alster av någon halvtaskig popproducent.

Jag är intresserad av vad du tycker är bra musik och vad som får dig att tro att det du lyssnar på skulle vara bättre än vad andra väljer att lyssna på? Kul också att du pratar om att producenter som gör pop är halvtaskiga på vad de gör. Tror inte du riktigt har någon koll på musikindustrin och hur producenter jobbar. Tillbaka till skolbänken.


   
SvaraCitera
Bakric

ida:

Jag är intresserad av vad du tycker är bra musik och vad som får dig att tro att det du lyssnar på skulle vara bättre än vad andra väljer att lyssna på? Kul också att du pratar om att producenter som gör pop är halvtaskiga på vad de gör. Tror inte du riktigt har någon koll på musikindustrin och hur producenter jobbar. Tillbaka till skolbänken.

Andra delen av inlägget kan jag erkänna var lite onödigt och enbart återspeglade mina egna åsikter (samt lite okunnighet i processen när man krystar fram musik jag avskyr), men ska vi ta upp en rent saklig diskussion om huruvida JB är "bra" eller ej så kommer det ändå sluta med att någon säger "Men man får faktiskt tycka vad man vill, så de sååååååeh".

Men faktum kvarstår ändå att alla "flickidolers" musik brukar låta i princip likadant, snubben har en flashig frilla och tajta kläder och påstår (varken du eller jag kan ju veta om individen/gruppen i fråga verkligen tycker så) att de älskar sina fans för att de är så fina människor osv osv.....


   
SvaraCitera

ida: Jag är Belieber och jag dog inte.

Då äru ingen riktig belieber


   
SvaraCitera

Darin är ju faktiskt bra, skulle dock inte säga att han är en flickidol. Längre.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Då äru ingen riktig belieber ckn9h6a


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera