Aviseringar
Rensa alla

flickor och pojkar!


Ämnesstartare

tjaa[rolleyes]
efter att ha kollat igenom de flesta trådar och inlägg tycker jag att relationer ska hålla som de är och om den ena partnern inte längre är intresserad eller är kär i en annan VA INTE OTROGEN! har hört flickor säga detta flera gånger... och det är ju faktiskt sant[smile] bara du gör slut innan du strular med flickan/pojken [bigsmile]. Och angående råd till pojkar och flickor, killar allt ni behöver göra är att vara er själva och kanske inte vara så blyga för det brukar lösa sig i slutet[bigsmile] och flickor (detta är ett ganska stort tips eftersom... jag själv är pojke [ops]) ni kan till att börja med kasta bort era högklackade för om en pojke kommer fram till en flicka och ska bjuda ut henne är det lite enklare eftersom hon är kortare och då kan du kollar ner på henne och bara fråga om ni ska gå ut[smile] (jag vet flickor att en del förhoppningsvis kommer hata detta inlägg eftersom nästan var annan flicka har på sig hägklackat[badgrin]). och flickor detta är ett ganska stor diss men samtidigt en grej ni aldrig ska ta upp om det nu inte är en skit kass pojke[smile] Säg Aldrig till en pojke att hans penis är lite [censur] såg en pojke på bussen en gång fick höra det och det såg inte ut som om han kunde sätta imot henne [tard] jag tänkte vad ska man säga till en flicka efter hon sagt det? "hur vet du det?" xD hur låter det? du skämmer ut dig själv som pojke om du får höra det av en flicka [ops]

Och flickor, pojkar kan lätt få för sig att ni kanske är intresserade av dom om ni exempel ger en komplimang [wink] vilket kommer nog inte ändras men ger en liten tankeställare[bigcheers]

(jag hoppas ingen tog illa upp [wink] och om ni nu gjorde det! citera inte av denna sista meningen!)

HIP_HOP_by_SUNZHINE.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][rolleyes][confused][wink][cute][blush][tard][chocked][blush][blush][bigcheers][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antebond:

"hur vet du det?"

HAHAHAHAHAH x'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]Image


   
SvaraCitera

antebond:

Hej!
Jag är helt efterbliven

Lär dig skriva ffs[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka inte läsa hela den där texten, dels var den för lång, dels så innehöll den så många smileysar att jag kunde dra slutsatsen om att det är något vettigt han skirivt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrivit*


   
SvaraCitera
smisk

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

av 47 visningar har 8 av kommentarerna inte sagt nånting... typ det kommer as många ny trådar angående dessa ämnen och allt ni har att skriva är

pussypie:

antebond: "hur vet du det?"

HAHAHAHAHAH x'D

Divinator:

antebond: Hej!
Jag är helt efterbliven

Lär dig skriva ffs

ni fattar poängen? ashole


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile][sad]


   
SvaraCitera

orka att du bombat din textvägg full med smilies...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är dealen med all kursiv text? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick ont i huvudet.
Tack så jävla mycket!


   
SvaraCitera

antebond:

ashole

I rest my case[zzz]


   
SvaraCitera