Aviseringar
Rensa alla

Flickvän åker utomlands


Ämnesstartare

Har varit tillsammans med min flickvän i snart ett halvår och hon åker utomlands i sommar med sina tjejkompisar

Jag har inte berättat för henne än men jag hade hoppats på att jag och hon skulle åka utomlands tillsammans och nu när hon sagt att hon tänker göra det med kompisarna känner jag mig utanför. Det är mitt sista år på gymnasiet och efter denna sommar kommer jag knappt ha någon tid över till utomlandsresor och det är just därför jag vill resa med just henne. Känner mig lite smått sviken att hon inte ens frågat mig om jag vill åka utomlands med henne.


   
Citera

hur kan du känna dig sviken av det, hon kan väl för fan inte läsa dina tankar!? [tard]

vill du åka med henne så säg det till henne.


   
SvaraCitera

Tror det bästa är att du: pratar med henne om det, ingen av oss kan veta hur hon "motiverar" det.

Själv förstår jag din ståndpunkt - skulle också känna mig utanför. Men det kanske är en resa hon ba' vill åka med vissa på, som inte inkluderar dig.


   
SvaraCitera

Är väll bara att prata med henne.

Blivande_japan:

hur kan du känna dig sviken av det, hon kan väl för fan inte läsa dina tankar!?

+1


   
SvaraCitera

Karmale:

Har varit tillsammans med min flickvän i snart ett halvår och hon åker utomlands i sommar med sina tjejkompisar

Jag kan förstå din tanke om hon åker till Aya napa eller något, men na inte annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Jag kan förstå din tanke om hon åker till Aya napa eller något, men na inte annars.

Ja, nu när jag tänker efter borde jag prata med henne, och ja hon ska faktiskt till Napa


   
SvaraCitera

Karmale:

Ja, nu när jag tänker efter borde jag prata med henne, och ja hon ska faktiskt till Napa

vad är det du ska prata med henne om?
hon ska åka med sina kompisar
punkt slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karmale:

Ja, nu när jag tänker efter borde jag prata med henne, och ja hon ska faktiskt till Napa

En av de största fest och knull turistorterna i världen, måste kännas bra 😀

Som de övriga påpekade, säg till henne att du vill resa med henne.

GL [bigcheers]


   
SvaraCitera
Exner

troll


   
SvaraCitera

hon kan väl åka med båda [confused]
inte samtidigt då asså, då kmr du bara cockblocka henne


   
SvaraCitera

Ibland vill man resa med sina vänner och inte ens partner.


   
SvaraCitera

Givetvis ska hon få resa med sina vänner, ibland vill man fara iväg med dom istället för sin partner, men till Aiya Napa? Hm, det borde diskuteras tycker jag.


   
SvaraCitera

Exner:

troll

[bigsmile]


   
SvaraCitera

varför vill man ens åka dit!?!?!?!?!?!?!??!?!!?[shake]


   
SvaraCitera

Exner:

troll

Säger du bara pga F.


   
SvaraCitera