Aviseringar
Rensa alla

Flickvän får ont vid sex, hur hantera?


blum
 blum

Hon borde definitivt kolla upp det hos gynekolog, först och främst.

Sen kanske du kan försöka ta initiativ till sex med hjälp av vibratorn?
Så att det inte är hon som går iväg själv och onanerar, utan att ni gör det tillsammans. Kanske känns besvärande om hon ligger där och så kommer du in mitt i, vad vet jag. Börjar ni tillsammans har ni istället sex tillsammans, men med vibratorns hjälp.

Då kan ni ju ändå smeka varandra osv, och sen är det väldigt triggande att titta på varandra medan båda tar på sig själva. Då kan hon använda vibratorn, och kanske omväxla med att ge dig oralsex.
Gillar hon att få oralsex om man räknar bort lukt-rädslan så kanske du kan försöka lugna henne, eller så tar ni en dusch tillsammans precis innan så att hon kan känna sig helt fräsch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus: Tack, det där var nog det första vettiga inlägget. Det fick mig att muntra upp lite iaf. Tack! [smile]

Lindblom: Jodå det har jag testat... Senast jag gjorde så så slutade med att hon tog vibratorn och körde solo med den. Sen blev det inte mycket mer med det. Jag testade smeka henne undertiden också men hon reagerade väl mest likgiltigt till det.

Och tro mig, jag har försökt ta initiativ ofta! Men efter att ständigt bli nekad så börjar man tappa orken att ens fråga efter sex, än mindre att att initiera något sorts förspel. Sedan så kan hon ibland också säga saker som "ikväll ska vi ha sex!" och göra en massa anspelningar på att vi ska ha det mysigt under kvällen men när det väl kommer till kritan så händer inget. Känns som om man får upp förhoppningarna varje gång för att sedan krossas och det börjar bli alldeles för jobbigt =/

Den gången då vi tog en månad utan sex var därför också dels för min egen skull så att jag visste att det inte skulle bli något sex alls och därför inte få upp förhoppningarna. Men hon reagerade med stort missnöje på att jag inte ville ha sex p.g.a. den här anledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Serpens:

Vestibulit låter det som.

vestibulit är väldigt ovanligt, det är troligare att det är något annat. Hursomhelst bör hon gå till gynekologen och få hjälp. Det är lösningen på erat problem [y] Någonting kan alltid göras så att det blir bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon borde gå till gynekologen så kanske problemet kan ordna sig

Jag har haft samma problem all penetrering gjorde ont de vissa sig efter mycket om och men att jag inte tålde p-piller. Så när jag hade varit utan dem i tre månader så var allt bra igen.
Under tiden jag hade ont så blev jag också lite anti sex och alla min pojkväns försök till att ha sex. Jag kunde vara med på det från början men sen när de det kom till kritan så kändes allt bara väldigt på pressat och jobbigt och all lust som hade funnits försvann. Man blir rädd att försöka sig på att ha sex när man vet att de oftast slutar med besvikelse på grund av att man får ont.


   
SvaraCitera

Serpens:

hon är orolig för att hon ska lukta där nere vilket leder till att vi sällan har oralsex.

Ha förspelet i duschen [y]


   
SvaraCitera

Kan ni inte tillfredsställa henne med vibratorn tillsammans btw?


   
SvaraCitera

kanske strunta i att ha sex! Om ni inte har det så får ingen ont.

haha, näe skämta xD. Men be henne söka upp en gynekolog för att kolla typ! Inte för att jag är expert på tjejer då jag aldrig haft ngn, jag behöver nog inte heller kunna ngt mer om det då jag inte kommer få ngn endå=)


   
SvaraCitera