Aviseringar
Rensa alla

Flickvän + Flickvän


Ämnesstartare

Om jag hade varit straight hade jag inte haft något problem nu. Jag drar åt mig killar som en magnet! Det dyker alltid upp killar som verkar gilla mig, men jag är aldrig intresserade av dem (naturligtvis).

Det verkar så enkelt för två personer att börja gilla varandra. Man bara träffas några gånger och så vet man att man att båda är intresserade... I alla fall om man är straight! Det bara händer ju då!

Jag är lesbisk. Jag vill alltså ha en flickvän. Men hur hittar man tjej om man själv är tjej? Alla förutsätter ju att man är ute efter en pojkvän, utom när man talar om hur det är på riktigt. Jag vet inte alls var man kan hitta en flickvän... Det känns helt värdelöst. Jag känner mig ensam [sad]


   
Citera

Gaybarer, kanske är något?


   
SvaraCitera

Gaybarer, internet, F!.

Dold text: Okej, det sista kunde jag bara inte låta bli


   
SvaraCitera

Stringburka:

F!

Lulz. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gaybarer, kanske är något?

Gaybarer finns inte i min konservativa Småstad. Det finns ett café, men där var bara tre pers när jag kollade in: två var över 40 och den tredje var en kille. [shake]


   
SvaraCitera

Astray:

Gaybarer finns inte i min konservativa Småstad. Det finns ett café, men där var bara tre pers när jag kollade in: två var över 40 och den tredje var en kille. [shake]

Ah, småstad alltså.

Åk till någon större i närheten? eller så funkar ju internet, som Stringburka sa.


   
SvaraCitera

internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till saken hör också att jag inte är så intresserad av att festa. (Men jag kanske får offra mig för en gayraggarrunda till Gbg...) Och internet har jag testat, inte så aktivt dock. Jag borde kanske ge det en ny chans...


   
SvaraCitera

Om alla flator kom överrens om att ha en särskild symbol på sig så skulle vi hitta varandra lättare. Singel-flata-ringen! [confused]


   
SvaraCitera

blodbad:

Om alla flator kom överrens om att ha en särskild symbol på sig så skulle vi hitta varandra lättare. Singel-flata-ringen!

word, och alla som är singlar skulle ha någon slags singel-pin på sig. tänk vad underlättande allting blir då?

screamadelica!!


   
SvaraCitera

mmm


   
SvaraCitera

petsounds:

word, och alla som är singlar skulle ha någon slags singel-pin på sig. tänk vad underlättande allting blir då?

Ja, då vet man vilka man bör glömma eller om man vågar satsa eller inte. [bigsmile]

petsounds:

screamadelica!!

[wink][love]


   
SvaraCitera

Många tjejer, speciellt i öppnare kretsar(såsom t.ex. "extremvänster"), är öppet bisexuella. Det är bara att våga! Lesbianism är rätt coolt och absolut inget att skämmas över, så bara go for it. Var öppen :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Om alla flator kom överrens om att ha en sÄRskild symbol på sig så skulle vi hitta varandra lättare. Singel-flata-ringen!

Då kan ju du och jag komma på en [crazy][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är likadan, jag är en killmagnet, men som du säger: jag är inte intresserad av ngn.


   
SvaraCitera