Aviseringar
Rensa alla

Flickvän


Ämnesstartare

Tja det är snart sommar vilket är jävligt gött,najs o du vill jag gärna någon att mysa med o vara med är de svårt   Att hitta flickvän ? Har de någonting  med uttseende ? Är de svårt o hotta en  vill gärna ha en tjej nu i sommar ska på läger i sommar kan ni ge mig tips på hur man skaffar flickvän  asså ska man ragga på stan eller? Kommer Tjejejem bara eller är krogen bra?? Kan ni ge  bra tips hur man skaffar tjej på sommar. Året där väl lättare när de är varmare?;)


   
Citera
Ämnesstartare

Danne_cars:  Är de svårt o hotta en  vill gärna ha en tjej nu 

Ska du hota till dig en tjej? Shockerad ganska säker på att det inte kommer sluta bra...


   
SvaraCitera

adaq:

Ska du hota till dig en tjej? Shockerad ganska säker på att det inte kommer sluta bra...

Hahah skärpningIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Ska du hota till dig en tjej? Shockerad ganska säker på att det inte kommer sluta bra...

CitronSaft:

Hahah skärpningIcke!

Menar hitta tips??


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Menar hitta tips??

We know, we know Glad


   
SvaraCitera
JamezK

Ut och träffa folk Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JamezK :
Ut och träffa folk Tumme upp

Hur? Vill inte börja i en sport!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enl mig är det nog slumpen om man träffar rätt tjej. Är personligen den som aldrig skulle "ragga". Är dock "kommunikativ" så jag har aldrig några problem med att träffa folk i allmänhet... liksom tjejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Enl mig är det nog slumpen om man träffar rätt tjej. Är personligen den som aldrig skulle "ragga". Är dock "kommunikativ" så jag har aldrig några problem med att träffa folk i allmänhet... liksom tjejer. 

Haha vad menar du med det?


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Hur? Vill inte börja i en sport!

supa ä rätt bra antar ja men inte krogen då får tjejen se nåt u dig direkt för på krogen är ju inte en tjej ensam direkt utan massa kompisar med oså, hemmafester o sånt i gues


   
SvaraCitera
JamezK

Danne_cars:

Hur? Vill inte börja i en sport!

Häng på stan. Träffa gamla/nya kompisar. På så sätt hittar du ännu mer kompisar och där någonstans brukar någon tjej dyka upp. 


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Haha vad menar du med det?

Det är sällan som det funkar när man tänker "Jahapp, i dag ska jag gå ut och skaffa en flickvän", typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JamezK :

Häng på stan. Träffa gamla/nya kompisar. På så sätt hittar du ännu mer kompisar och där någonstans brukar någon tjej dyka upp. 

Haha ser ibland fett snygga tjejer på bussen och på hållplatsen vad tycker ni man ska göra om man ser en snygg brud?


   
SvaraCitera
JamezK

Danne_cars:

Haha ser ibland fett snygga tjejer på bussen och på hållplatsen vad tycker ni man ska göra om man ser en snygg brud?

Gör bara inte bort dig. Se till att ni träffas på ett naturligt sätt. Att gå till en främling fungerar ibland. Du får testa dig fram helt enkelt 🙂 


   
SvaraCitera