Aviseringar
Rensa alla

flickvän har haft sex med andra ..


Ämnesstartare

Min flickvän gjorde slut i februari, strulade och hade sex med samma kille och sen hittade hon en ny kille och hade sex med honom. Idag är vi tillsammans igen. (sen 3 juni, fick reda på allt det här i förrgår) Saken är att vi tog varandras oskulder och det betydde nåt för mig.
Jag gräms över tanken att hon gjort saker med dem som hon enbart brukade göra med mig. Tänker på det hela tiden.. Har träffat henne och pratat, och sa att jag behövde tänke tid om jag vill fortsätta
med oss.

Hur ska man tänka?
Ja jag vet att det hon gjorde inte var nåt fel.


   
Citera

spelar väl ingen roll så länge hon bara är med dig när ni är tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad spelar det för roll om hon hade sex med andra?? hon var ju singel:)))

BTW alla sliddjur är onda och elaka bara att vänja dig! lycka till


   
SvaraCitera

Tänk såhär.. Hon har prövat att vara med andra killar men har i slutet valt dig, förmodligen för att du känns bäst.


   
SvaraCitera

Va? Vad är problemet egentligen? Borde hon ha låtit bli sex bara för att du tog hennes oskuld tidigare? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Återigen så VET jag att hon INTE har gjort något fel så det historien kan vi skippa. Det jag menar är att jag dras hela tiden med tanken att hon haft andra än mig, för mig var det speciellt att vi var varandras 'enda'. Nu känner jag mig äcklad för vi har haft sex så många gånger innan jag fick reda på det här och speciellt oralsex, som jag nu inte alls kommer känna mig väldigt sugen på att göra när jag vet att två andra minikukar varit och slaskat där inne .


   
SvaraCitera

vad är problemet ni var inte tillsammans [confused]
det är väll ändå det som är grejen med att vara singel att man kan göra vad fan man vill.


   
SvaraCitera

Men är ni hjärndöda som svarat? Han tycker att det känns jävligt konstigt, inte att det är fel. Och han vill ha råd på hur han ska tänka eller något sånt.


   
SvaraCitera

Du får komma över det helt enkelt. Lycka till att hitta tjejer som ej har haft sex med andra när du väl kommer upp lite i åldern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vad är problemet ni var inte tillsammans [confused]
det är väll ändå det som är grejen med att vara singel att man kan göra vad fan man vill.

Men ..

Walking:

Men är ni hjärndöda som svarat? Han tycker att det känns jävligt konstigt, inte att det är fel. Och han vill ha råd på hur han ska tänka eller något sånt.

Tack ! äntligen nån som fattar iallafall ..

Buddah:

Du får komma över det helt enkelt. Lycka till att hitta tjejer som ej har haft sex med andra när du väl kommer upp lite i åldern.

Det är inget jag skulle ha något problem med, hade jag haft sex med andra tjejer hade jag aldrig ens brytt mig .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grejen är ju inte att han vill ha en "oskuld" grejen var att han fick veta det nyligen fast hon haft chansen att berätta det tidigare. och han dömer ju inte det handlar ju bara om hans magkänsla.

jag förstår om det känns konstigt men tänk att trots att hon haft chansen med andra killar så valde hon dig. ibland kan det vara bra att ändra sina rutiner för att inse att det man har egentligen är rätt


   
SvaraCitera

SuperKakan:

BTW alla sliddjur är onda och elaka bara att vänja dig! lycka till

men danny[no-no]

Joelit0:

jag vet att två andra minikukar varit och slaskat där inne .

Jag tror problemet är att du har låg självkänsla efter det där uttalandet. Träna upp den ska du se att det känns bättre.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somkärlekenpåfilm:

grejen är ju inte att han vill ha en "oskuld" grejen var att han fick veta det nyligen fast hon haft chansen att berätta det tidigare. och han dömer ju inte det handlar ju bara om hans magkänsla.

somkärlekenpåfilm:

jag förstår om det känns konstigt men tänk att trots att hon haft chansen med andra killar så valde hon dig. ibland kan det vara bra att ändra sina rutiner för att inse att det man har egentligen är rätt

Tack, en som förstår iallafall 🙂
Det känns verkligen wierd ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår mycket väl om hur du menar.. Det känns lite äckligt och frustrerande att ha sex med denna tjej när hon legat med andra det brukar väl vara några tankar som uppstår och så va?

Men å andra sidan får du tänka på att de andra inte betydde något för henne jämfört mot vad du betyder för henne. Det bästa vore ju såklart om man kunde radera alla dessa påminnelser och tankar.. Olyckligtvis fungerar vi inte så..

Ta det som det är och jag lovar dig att det kommer att gå över förr eller senare, säg till att ni har en bra tid tillsammans så du slipper de tankarna istället. [wink]


   
SvaraCitera

Joelit0:

hade jag haft sex med andra tjejer hade jag aldrig ens brytt mig .

Är du säker på det? För problemet verkar ju vara att hon har legat med andra. Då tror jag inte att det spelar någon roll hur många du har legat med.


   
SvaraCitera