Aviseringar
Rensa alla

Flickvän ska på inspark


vonKissekatt: ditt problem är ju att du känner att du äger henne, inte att du oroar dig för hennes säkerhet.

+1


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Man litar på någon man är i ett förhållande med tills hen sviker en. Annat vore ju rätt destruktivt och kräver att personen ska bevisa något för en.

Man kan göra som man vill, jag tycker att man ska lita på personen till den grad man känner denne. 


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Man kan göra som man vill, jag tycker att man ska lita på personen till den grad man känner denne. 

Då ska man nog vänta lite innan man blir tillsammans. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Då ska man nog vänta lite innan man blir tillsammans.

Vad betyder "blir tillsammans"? Man blir ihop och ju mer tid man spenderar tillsammans desto mer litar man på varandra eftersom man känner mer varandra. Du litar mer på någon efter 30 år ihop än efter 30 dagar ihop, om du är rationell. Är du helt hög på förälskelsehormoner är det en annan sak...


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Vad betyder "blir tillsammans"? Man blir ihop och ju mer tid man spenderar desto mer litar man på varandra eftersom man känner mer varandra. Du litar på någon mer efter 30 år ihop än efter 30 dagar ihop, om du är rationell. Är du helt hög på förälskelsehormoner är det en annan sak...

Att känna en större trygghet ju mer tid man tillbringat ihop är rätt givet men tills dess måste man ju lita på personen tills hen visat att hen inte går att lita på, annars finns det ju rätt lite att bygga det förhållandet på. Jag skulle i alla fall inte vilja vara med någon som inte kunde lita på mig. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Att känna en större trygghet ju mer tid man tillbringat ihop är rätt givet men tills dess måste man ju lita på personen tills hen visat att hen inte går att lita på, annars finns det ju rätt lite att bygga det förhållandet på. Jag skulle i alla fall inte vilja vara med någon som inte kunde lita på mig.

Jag upplever att du tänker binärt här, allt eller inget. Jag menar att man bör ha en skala och lita på en person så mycket som man känner denne. Känner man personen knappt -> litar man inte mycket på personen. Det betyder inte att man inte låter personen vara fri, det betyder att man medan man låter personen vara fri har det i åtanke att man inte riktigt känner denne och bör vara på sin vakt till en viss grad.


   
SvaraCitera

Filleboii:
Hej nu är det så att min flickvän ska på någon insparksfest på nån nattklubb i stockholm, det kommee finnas alkohol och det kommer typ 3000 pers dit. Är orolig att min tjej ska dricka och göra nåt dumt man bara gör när man druckit eller nåt, är också orolig för att nån kommer typ tafsa på henne. Hur kan jag göra för att typ lugna ner mig lite för är jätteorolig:(  Är lite paranoid jag vet...

Om hon är under 18 år (alltså går i 1:an) brukar de vara väldigt svårt att kunna dricka alkohol... De brukar även skriva tydligt att alkohol inte tolereras.. 
Gick aldrig på nån inspark så tyvärr vet jag inte om det är lätt att få tag på eller inte


   
SvaraCitera

Om du inte kan lita på din partner så är hon inget att ha , låt henne ha roligt !


   
SvaraCitera
reben

kan du inte följa med bara


   
SvaraCitera

reben:
kan du inte följa med bara

Som en förmyndare menar du, som en husse till ett djur, som en fångvaktare? Varför hatar du kvinnor!


   
SvaraCitera
reben

Tickstart:

Som en förmyndare menar du, som en husse till ett djur, som en fångvaktare? Varför hatar du kvinnor!

nä asså bästa e väl om han bara litar på henne o sen gör d han sj känner för

men om inte annat e de väl soft om man kan hänga tsm med andra oxo i en relation så vet fan, min första tanke i de där hade varit o ta med killen iaf :S


   
SvaraCitera

reben: min första tanke i de där hade varit

Vet du vad hitlers första tanke var när han blev rikskansler? Precis, så mycket är din första tanke värd!
Ne skojar sry.

Jag håller mig utanför detta.


   
SvaraCitera