Aviseringar
Rensa alla

Flickvän somnade under sex


Ämnesstartare

Hej!

Min flickvän somnade när vi hade sex vilket inte känns så roligt. Tidigare tjejer anser att jag e grym i sängen men uppenbarligen inte. Vad betyder det och vad ska jag göra?!

/snopen pojkvän


   
Citera

Du kan ju börja med att fråga din tjej och sedan komma fram till en lösning tillsammans.


   
SvaraCitera
time
 time

Jocke93:

Min flickvän somnade när vi hade sex vilket inte känns så roligt.

Hon kanske var jättetrött, och om ni inte var så väldigt aktiva så kan sex faktiskt vara något som typ, vaggar en till sömns. Beror ju på vad det var för slags sex det var.

Om det var brutal doggy style kanske det inte är ditt fel utan då lider hon nog snarare av narkolepsi.


   
SvaraCitera

fråga henne varför hon somnade. ifall hon var jättetrött eller bara ointresserad.

+ bara för att några tjejer tidigare sagt att du varit bra i sängen betyder det inte att alla tycker det. alla brudar gillar liksom inte samma sak när det gäller sex.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

så kan sex faktiskt vara något som typ, vaggar en till sömns.

[bigcheers]

Jocke93:

Vad betyder det och vad ska jag göra?

Behöver inte betyda nånting, men för att veta säkert ska du nog fråga din tjej. Kan ni inte diskutera detta öppet och ärligt så har ni större problem än att hon somnar under sex [cute]


   
SvaraCitera
höna

ge henne en redbull innan ba!!!!!!!!


   
SvaraCitera

HAHA


   
SvaraCitera

Haha! Shit. Stackarn. [crazy]
Det kan hända den bäste. [wink]


   
SvaraCitera

haha skrattade till av rubriken! Men du, sånt är nog inte helt ovanligt. Har ni pratat om det efteråt?


   
SvaraCitera

mysigt. är väl inget att oroa sig över?


   
SvaraCitera

vad tråkig du måste vara i sängen


   
SvaraCitera

Hon var väl trött,eller pömsig


   
SvaraCitera

Jocke93:

Vad betyder det och vad ska jag göra?!

Öka tempot? Nä, inte vet jag. [smile]

Har också somnat en gång... jag var överst i missionären och så... ja, got to love them dirty pillows! [blush] Var lite trött redan innan den gången.


   
SvaraCitera

Hänt mig en gång, somnade medan hon höll på och... ja.
Kom inte ihåg det dagen efter, var på fyllan och jävligt sent på natten osv. Fick reda på det först efteråt och har nog inte skämts så mycket på många, många år. Kände mig värdelös som människa [sad]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

pömsig

[bigsmile]


   
SvaraCitera