Aviseringar
Rensa alla

Flickvän vill ha sex men..


Kixxie:

Men som sagt så är den inte färdig växt

Hur kan du vars så säker? Min stannade i växt runt 13års ålder någonstans och jag e 21+ idag, den växer knappast nåt mer nu inte.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag inte har kommit in i målbrottet.


   
SvaraCitera

mrman:

Duger

Haha hur vet du det [wink]


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Haha hur vet du det

Hon är nog inte så kräsen [wink]

Är ju inget cowboy sex.


   
SvaraCitera

ceka92:

15 är väl medel. det är helt ok. ingens första gång är bra.

Tala för dig själv, min första gång var bra [cute]
Både för mig och för tjejen. Inget "perfekt" sex men ändå en skön start utan större problem.


   
SvaraCitera

Kixxie:

För jag inte har kommit in i målbrottet.

okay,men inte ska du tveka inte.. knullla na bara så märker du hur hon reagerar, första gången är inte sista! [crazy]


   
SvaraCitera

Om du inte vill kan du ju bara säga att du inte är redo än. Ni kan ju göra annat 🙂


   
SvaraCitera

mrman:

Hon är nog inte så kräsen [wink]

Fast frågan var ju om det skulle vara skönt för henne eller inte?

Använd skydd och ha inte sex om det inte känns bra.


   
SvaraCitera

Om du vill ha sex men inte vill involvera din egna penis så kan ju du ge henne oralsex/fingra, och ju mer bekväm du börjar känna dig med henne i ett sexuellt sammanhang desto lättare kommer det nog vara för dig att förklara din situation och så får ni väl testa om det känns bra för henne och dig...

13 cm är dessutom inte konstig längd, kände en som var 20+ som hade runt 12 cm. Själv tycker jag att en liten kuk kan vara lite tråkigt men man får hitta sätt att "arbeta runt" det.


   
SvaraCitera

isola:

Fast frågan var ju om det skulle vara skönt för henne eller inte?

Träning ger färdighet. Så kanske inte är skönt i början men jag är oskuld så jag vet inte hur det är [wink]


   
SvaraCitera

Har hon haft sex förut med någon äldre med en större kuk så lär hon ju ha en åsikt.


   
SvaraCitera

g*nus:

Om du vill ha sex men inte vill involvera din egna penis så kan ju du ge henne oralsex/fingra, och ju mer bekväm du börjar känna dig med henne i ett sexuellt sammanhang desto lättare kommer det nog vara för dig att förklara din situation och så får ni väl testa om det känns bra för henne och dig...

sant, oralsex tar er långt.

rengör dig noga bara.


   
SvaraCitera

ceka92:

Om du vill ha sex men inte vill involvera din egna penis så kan ju du ge henne oralsex/fingra, och ju mer bekväm du börjar känna dig med henne i ett sexuellt sammanhang desto lättare kommer det nog vara för dig att förklara din situation och så får ni väl testa om det känns bra för henne och dig...

sant, sant

+ lite kul med 69 innan första gången 😛


   
SvaraCitera

Kixxie:

Okej, så ni tror inte att hon blir besviken? 😛

Vf skulle hon det? Du får gö så hon blir riktigt tänd först å sen slänger du fram den [wink] då kan hon ju knappast säga nej [y]

Btw. Om du vill bli av med håret så raka.


   
SvaraCitera

Kixxie:

ansikte har förändrats väldigt mycket sen sjuan och jag har fått hår runt snoppen

Kixxie:

varför kommer jag aldrig in i målbrottet?

Kixxie:

För jag inte har kommit in i målbrottet.

Vad tror du att målbrottet är? Det är ju just målbrottet du har kommit in i. Så var inte för säker på att din penis kommer fortsätta växa, den kan stanna på nuvarande storlek även om du inte är klar med målbrottet. Så acceptera den, försök inte hoppas så mycket på framtiden. [confused]

Min första gång var nästan lika fantastisk som alla andra gånger, för både mig och honom, och jag tror att det var för att vi inte försökte stressa eller följa något "såhär borde det vara". Vi hade varit ihop i nästan en månad och låg och strulade i timtals och smekte över varandra, utforskade lite innan själva sexet, och det blev då inte en lika stor grej att faktiskt gå hela vägen. Kändes bara bra. Vi var ju så kära också och extremt uppmärksamma på varandras känslor och reaktioner. Så jag tror att knepet är att ta det i sin takt och kommunicera i massor, om ni känner er totalt trygga med varandra finns inte en chans i världen att hon skulle försöka skämta om din penis. Låt kärleken vara central och allt kommer vara underbart. [love]


   
SvaraCitera