Aviseringar
Rensa alla

Flickvän vill snacka?


Ämnesstartare

Tjena! Har precis suttit och chattat med min flickvän lite och hon sa att hon vill träffas på torsdag för att hon "måste snacka med mig". Jag blev orolig för vad det kan vara. Jag är sjukt orolig över att hon ska göra slut med mig, men samtidigt så tror jag inte att det är det hon vill.
För att jag skrev till henne att hon kan snacka med mig om vad som helst och så och att jag skulle tycka om henne vad hon än säger (och jag menar det verkligen).
Senast igår morse fick jag ett sms av henne där hon skrev att hon älskar mig superduper mycket och att hon saknar mig.
Men idag har hon verkat helt annorlunda. Vi har inte bråkat eller något, och jag vet inte alls vad det kan vara.

Kan tillägga att vi har varit tsm i ca 3 månader. Vi bor med ca 3 mils avstånd så vi träffas inte allt för ofta.
Jag är 17 och hon är 15. Hon är min första flickvän.

Så vad tror ni tjejer menar när dom vill snacka med en? Är det så att det brukar vara "göra-slut repliken" eller kan det vara något annat?

PS! Helst seriösa svar tack!


   
Citera

Tror hon menar att hon vill prata med dig om något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tror hon menar att hon vill prata med dig om något.

Allvar? Det trodde jag inte -_-


   
SvaraCitera

hatar när de säjer så[blush] vem säjer ens så, ärligt
ba speak out![mad]


   
SvaraCitera

Det kan ju vara vad som helst, måla ej fan på väggen. Hon kanske vill prata om något som hänt och hon mår dåligt över. Eller att hon vill ses mer, eller vad som helst.


   
SvaraCitera

understrecket:

PS! Helst seriösa svar tack!

Skit i det, ta det som det kommer, var glad för den tiden som varit och med lite tur fortsätter den. Det finns ingen idé att börja må dåligt över saker innan de ens hänt, det har jag lärt mig gång på gång här i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det kan ju vara vad som helst, måla ej fan på väggen. Hon kanske vill prata om något som hänt och hon mår dåligt över. Eller att hon vill ses mer, eller vad som helst.

Ja jag vet att det kan va vad som helst, men frågade henne precis om det var något allvarligt och fick svaret "Emm asså aa det är något alvarligt :("
Sitter nästan och skakar så orolig jag är just nu haha 🙁
Fattar absolut noll...


   
SvaraCitera

understrecket:

Sitter nästan och skakar så orolig jag är just nu haha 🙁
Fattar absolut noll...

Säg att du känner så


   
SvaraCitera

understrecket:

Fattar absolut noll...

Lugna ner dig, ta en promenad eller vad som helst, även om det är skit som kommer då så är det bäst att försöka ta det då.


   
SvaraCitera

understrecket:

Allvar? Det trodde jag inte -_-

Om du blir nervig och sitter och skakar för att din tjej vill prata med dig så kanske du skulle ta och arbeta lite på självkänslan eller något. Förstår inte problemet.


   
SvaraCitera

Även om det var fem dagar sedan denna tråd gjordes, så tror jag att han fått dåliga besked. "Vi måste prata" kan aldrig betyda något bra. Antingen är hon gravid, vill dumpa dig eller har knullat någon annan under halva relationen [confused]


   
SvaraCitera

Är inne på Isolas linje. Det kan vara precis vad som helst, men hon borde ju fatta att du jagar upp dig som fan när hon säger att hon "måste prata med dig". Tala om att du jagar upp dig och att det är bra om hon ger dig lite mer info så du vet vad du har att vänta när ni väl ses.

EDIT: okej, mötet har redan ägt rum. Hur gick det, vad ville hon??


   
SvaraCitera

Vicarious:

Även om det var fem dagar sedan denna tråd gjordes, så tror jag att han fått dåliga besked. "Vi måste prata" kan aldrig betyda något bra. Antingen är hon gravid, vill dumpa dig eller har knullat någon annan under halva relationen

O de gjorde ju honom mindre orolig...

annoyed:

EDIT: okej, mötet har redan ägt rum. Hur gick det, vad ville hon??

Ja, vill oxå veta?!?!?


   
SvaraCitera

Dessi:

O de gjorde ju honom mindre orolig...

Jag vet att det inte är kul att höra, men jag föredrar att inte ljuga om det. Att ge falska förhoppningar lär bara förvärra allt i längden. Jag gav ett seriöst och ärligt svar, vilket jag antar att han ville ha.


   
SvaraCitera

Vicarious:

Jag vet att det inte är kul att höra, men jag föredrar att inte ljuga om det. Att ge falska förhoppningar lär bara förvärra allt i längden. Jag gav ett seriöst och ärligt svar, vilket jag antar att han ville ha.

Du har en poäng, men e han redan orolig så ska vi nt måla fan på väggen åt honom[smile]


   
SvaraCitera