Aviseringar
Rensa alla

Flickvännen gjorde slut efter 2 år


Grattis, äntligen fri!


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Exakt! I always hunger. [blush]

Mm, sett dig äta kött som andra äter chips liksom [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Mm, sett dig äta kött som andra äter chips liksom [blush]

Är en köttfantast. [blush]


   
SvaraCitera

Axbom:

Ja min flickvän gjorde nu slut efter 2 år, hon säger att hon inte kan ha en pojkvän just nu eftersom det är mkt med skolan o struligt hemma, men jag älskar henne så grovt mycket så jag inte kan släppa henne, hur kan jag få henne o ändra sig :/?

Vet hur det känns.

Finns dock bättre fiskar i vattnet. Men du vill ha den fisken, det finns fortfarande en ännu bättre fisk.


   
SvaraCitera
smisk

QQ moar nab.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

pallo217:

Grattis, äntligen fri!


   
SvaraCitera

Fan va kåt jag blev på pallo nu


   
SvaraCitera

HEJ! inga problem, var underbar mot henne säj fina saker o sånt. hon kmr tillbaka. jag sa nyligen til min kille at jag kunde inte vara tsm med han just nu men han var fortfarande snäll o träffades som vän o vi blev tsm igen om nåra dagar för jag förstog at han e den jag villl ha och behövde bara tänka lite o så. men låt henne inte köra med dej helt heller! 🙂


   
SvaraCitera

Svårt svårt, men gör hon slut så är det nog slut. Umgås med vänner och kramas om det behövs. Tröstsexa dock inte, det är ofta destruktivt.


   
SvaraCitera

tösa:

var underbar mot henne säj fina saker o sånt. hon kmr tillbaka.

det vet du dock inte, så så kan du inte säga.


   
SvaraCitera

Axbom:

hon säger att hon inte kan ha en pojkvän just nu eftersom det är mkt med skolan o struligt hemma,

Fnissade.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Tröstsexa dock inte

Äschrå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axbom:

det är mkt med skolan

Hur många gåger har man inte fått höra det, tss. Hon är nog tyvärr bara trött på dig, brukar vara så. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som en sak när man säger det innan man ens blivit tillsammans eller efter någon månad... Men efter 2 år är det rätt lågt^^


   
SvaraCitera