Aviseringar
Rensa alla

Flip flops eller Foppatofflor?


Ämnesstartare

Vad föredrar du att använda nu i värmen ex på badstranden?


   
Citera

Trodde bara barn använde foppatofflor? Så otroligt fult. Dör hellre än att frivilligt ta på mig ett par sådana. Lite värdighet måste man ju upprätthålla. 


   
SvaraCitera

Knekten: Lite värdighet måste man ju upprätthålla.

aww :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Trodde bara barn använde foppatofflor? Så otroligt fult. Dör hellre än att frivilligt ta på mig ett par sådana. Lite värdighet måste man ju upprätthålla.

Jag använder bara Foppatofflor.  Mycket glad  Har säkert drygt 10 par i olika färger.   Rodnar


   
SvaraCitera

Barfota eller mina gympapjuck. Äger inga flip flops eller foppatofflor.


   
SvaraCitera

Barfota eller sandaler. När jag var liten hade jag plastsandaler som jag också hade att bada med pga var vassa snäckor och torkad tång på stranden. Sjukt smarta. Alla borde ha sådana pga alla idioter som slänger skit i vattnet och sanden.
Dock livsfarliga att springa på klippor med. 


   
SvaraCitera

Foppa tofflor eller barfotaGlad


   
SvaraCitera
reben

vem har foppatoffel i sand

skoja
vem har foppa toffel alls


   
SvaraCitera
reben

ok skoja igen vem e på sand strand alls


   
SvaraCitera

isola: När jag var liten hade jag plastsandaler som jag också hade att bada med pga var vassa snäckor och torkad tång på stranden. Sjukt smarta. Alla borde ha sådana pga alla idioter som slänger skit i vattnet och sanden.
Dock livsfarliga att springa på klippor med. 

bra tips! ska ta med mig det nästa gång, besväras jämt av allt vasst på bottnen + tång


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

bra tips! ska ta med mig det nästa gång, besväras jämt av allt vasst på bottnen + tång

Åhå, finns de i stora storlekar också? Har nog bara sett på barnavdelningen. Fast ja, man kan ju ha plastflippflopps såklart.


   
SvaraCitera

åh googlade nu och fann massor. borde köpa.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

isola:

Åhå, finns de i stora storlekar också? Har nog bara sett på barnavdelningen. Fast ja, man kan ju ha plastflippflopps såklart.

finns massor!

isola:
fast nä:(
http://na.se/nyheter/sverige/1.562986-plastsandaler-fulla-av-miljogift
http://www.dn.se/nyheter/sverige/giftamnen-i-flera-plastsandaler%5C

men gu:(


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

inget som jag har av dom, går ner med vanliga skor till stranden sen barfota.


   
SvaraCitera