Aviseringar
Rensa alla

Flirta med alldeles för gamla människor!?


Ämnesstartare

Idag när jag var till affär'n för att köpa färskt frukostbröd så "råkade" jag småflirta med expediten(skämta lite och le varmt osv, inte "schyssta rattar") som var en kvinna på ca 40-45 år, hon reagerade väldigt positivt och vi båda blev gladare av upplevelsen.

Började tänka lite på hur äldre kvinnor reagerar på "visat intresse" från en så pass ung man som jag själv är och när jag tänker tillbaka på mina bästa och roligaste konversationer med främmande människor så har det nästan undantagslöst rört sig om kvinnor mellan 30-50!!! Jag tror att detta beror på att det inte är någon sexuell spänning och det är mycket lättare att vara helt avslappnad, inget kommer hända liksom! De i sin tur blir nog extra glada för att det var lääänge sen de var så unga att killar raggade på dem dagligen osv så det kan nog väcka lite fina minnen ^^

hur är det för er tjejer med äldre män/herrar? kan tänka mig att det skiljer sig en hel del...


   
Citera
Ämnesstartare

Min mamma har blivit uppraggad (fel ord, hon nekade hans raggande men ah) av en hälften så gammal herr en gång, hon tyckte det var lite konstigt men var nog glad över uppmärksamheten ändå. 
Att bli raggad på kan ibland vara lite som en komplimang 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir bara raggad på av äldre män

raggar nästan bara på äldre män

det är ju mer accepterat med ung man äldre kvinna, än tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Min mamma har blivit uppraggad (fel ord, hon nekade hans raggande men ah) av en hälften så gammal herr en gång, hon tyckte det var lite konstigt men var nog glad över uppmärksamheten ändå. 
Att bli raggad på kan ibland vara lite som en komplimang

Det är alltid en komplimang i mina ögon! Antingen rent fysisikt "ditt utseende får mig att vilja ha sex med dig" eller lite djupare! Brukar ofta småflirta bara för att göra andra glada och mig själv också ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raggar mest på unga män för att de blir glada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller flirtar, heter det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: blir bara raggad på av äldre män

raggar nästan bara på äldre män

det är ju mer accepterat med ung man äldre kvinna, än tvärtom

typ alla tjejer vill ha en kille som är minst lika gammal helst äldre, "känns fel" när de är yngre har jag fått höra men jag antar att det rör sig om saker som självförtroende och en större förmåga att integrera med/forma omvärlden vilket man blir bättre på med åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

typ alla tjejer vill ha en kille som är minst lika gammal helst äldre, "känns fel" när de är yngre har jag fått höra men jag antar att det rör sig om saker som självförtroende och en större förmåga att integrera med/forma omvärlden vilket man blir bättre på med åren.

så är det nästan alltid. får ofta höra från snubbar att vi kan inte ligga/hur gammal är du egentligen/är du verkligen med på detta/du är för ung för mig/känner mig som en pedofil. jag kan i princip inte tända på folk som är i samma ålder som mig för att de känns för unga och osäkra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: Det är alltid en komplimang i mina ögon! Antingen rent fysisikt "ditt utseende får mig att vilja ha sex med dig" eller lite djupare! Brukar ofta småflirta bara för att göra andra glada och mig själv också ^_^

fast tänk om de bara "hon ser lätt ut och jag vill bara ligga", det är ju ingen komplimang Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah åhgud, minns jag var på en marknad med mamma en gång och ngn  av de som fyllon som jobbar där raggade

ville dö så jävla mkt då. han trodde vi var syskon/kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va awkward du är btw :SS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: fast tänk om de bara "hon ser lätt ut och jag vill bara ligga", det är ju ingen komplimang

man platsar iaf på minst en jävels "doable"-lista ^^ 

kukoxo: hahah åhgud, minns jag var på en marknad med mamma en gång och ngn  av de som fyllon som jobbar där

ville dö så jävla mkt då. han trodde vi var syskon/kompisar

ok...

amsi: så är det nästan alltid. får ofta höra från snubbar att vi kan inte ligga/hur gammal är du egentligen/är du verkligen med på detta/du är för ung för mig/känner mig som en pedofil. jag kan i princip inte tända på folk som är i samma ålder som mig för att de känns för unga och osäkra.

man vill ju inte utnyttja någon 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: va awkward du är btw :SS

xD vrf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

man platsar iaf på minst en jävels "doable"-lista ^^ 

ok...
man vill ju inte utnyttja någon 

jag blir inte uttnyttjad vara för att jag är ung, och tar minst lika mycket initiativ som de gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
hahah åhgud, minns jag var på en marknad med mamma en gång och ngn  av de som fyllon som jobbar där

ville dö så jävla mkt då. han trodde vi var syskon/kompisar

min mamma blir ofta raggad på, typ när vi åker buss så frågar de vem som ska ha barnbiljett Gråter


   
SvaraCitera