Aviseringar
Rensa alla

Flört??


Ämnesstartare

min pojkvän har kommenterat på facebook till sitt ex att hon var söt... blev jättesårad då ja såg det o frågga va han höll på med men han ser inte detta som en flört utan att han kan skriva söt till till exempel en hund eller så... han vägrar lyssna när ja ska prata med honom.. vad fan ska man göra... kvickt svar...


   
Citera

Skriv till en massa killar på facebook att de är söta. Säg att folk på stan är söta etc. Så får du se vad han säger.


   
SvaraCitera

Sluta bry dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, vänta på de helt menar du.. 🙂

varför sluta bry mej när de gäller MIN POJKVÄN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menade vända*


   
SvaraCitera

Angie:

varför sluta bry mej när de gäller MIN POJKVÄN

för att du verkar en aning överreaktionär och väldigt monogam


   
SvaraCitera

Angie:

ja, vänta på de helt menar du.. 🙂

finns risk att de ballar ur då... fast kan ju inte komma på nåt bättre [confused]


   
SvaraCitera

Skriv till hans mamma att hon är söt. Säg till massor av mammor på stan att dom är söta. Det skall nog visa honom var skåpet skall stå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser inte direkt problemet? [tard]


   
SvaraCitera

å nej världen går under. prata med honom då om det nu är så satt du tycker att världens undergång står för dörren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar svartsjuka, säger till massor av ex att jag tycker de är fina, lär väl vakna en dag sönderskuren i min egen säng [zzz]


   
SvaraCitera

Angie:

han kan skriva söt till till exempel en hund eller så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angie:

blev jättesårad

sluta uppträda som nån slags diktator, jag hade föredragit dumpat dig och behållit min frihet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angie:

vad fan ska man göra... kvickt svar...

Om han inte kan prata med dig är han inget att ha !

Jag själv tycker att om man är tillsammans så är det okej att Killen/tjejen snackar med sitt ex om dom har bra relation.
Men om flickvännen/pojkvännen känner sig osäker av något slag tycker jag att man ska respektera det (om man nu verkligen gillar denna person) och ta avstånd från sitt ex. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är alltid svårt med ex. Klart de blir en annan sak om man kallar ett ex söt jämfört med nån random.

Men du vet killar är inte så smarta och kan inte se saker ur en annan vinkel så han fattar väl inte de förrän du gör något liknande tillbaka.


   
SvaraCitera