Aviseringar
Rensa alla

Flörttips?


Vara lite chockerande och lite överraskande. Typ dyk upp framför personens ansikte, sedan kör du " APAPAPAPAPAPAPAPA PAPA PAPA ALILA . APAPAPAPAPAPA PA PA PA PA PA APAPAPAPAPAPAPAPA ALIA"

Impulsiv och spontan. Ja![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotta i min mun, säger man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Seriöst hur jävla svårt kan det vara som tjej?

Menar de du ^^

tjejjjen_där:

man vill ju ändå inte skrämma bort killen..

Ofta man kan bli rädd! [tard] skulle va om personen såg ut som stryk eller va helt pantad fast man blir fortfarande inte rädd, bara ointresserad -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

Skriv era flörttips här som ni vet funkar [wink]
Obs endast seriösa svar thanks[crazy]

Du behöver nog ingen hjälp. Allt du behöver är självförtroende, samt att du är intresserad av personen.

Annars kan det inte vara svårt som tjej. Fast det beror väl på vem du raggar på? Nåja. 😛

Mina knep är hemliga, men ack så fantastiska [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-bevaka tråd-suger på sånt här[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Ofta man kan bli rädd! skulle va om personen såg ut som stryk eller va helt pantad fast man blir fortfarande inte rädd, bara ointresserad -.-

Alltså jag menade inte riktigt att killen blir rädd [crazy] men asså jag vill inte typ göra för stora steg, det har hänt mig att killen backar typ bara för att jag gjorde ngt för tidigt [crazy]

Anarkandi:

Annars kan det inte vara svårt som tjej. Fast det beror väl på vem du raggar på? Nåja. 😛

Haha nej jag tkr inte det är så svårt o ragga [crazy] men menar mer att stöta lite på en person man typ känner lite mer, som går i ens skola/klass [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Mina knep är hemliga, men ack så fantastiska

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

Haha nej jag tkr inte det är så svårt o ragga [crazy] men menar mer att stöta lite på en person man typ känner lite mer, som går i ens skola/klass [smile]

Haha 🙂 Då är det ganska enkelt, du kan be personen adda dig på msn för att skicka musik, eller för att hjälpa till med något skolarbete eller vad som helst. Har du redan msn, etc, kan du be om telnr bara för att snacka för "att du har tråkigt" och ringa och prata om allt möjligt. Annars kan du fråga om personen vill gå ut och fika, hänga med till stan, något som händer. Sen får du se ifall personen nappar. 🙂

Är du blyg för sånt?


   
SvaraCitera

"jag har en level 70 rogue på al'akir ;))"


   
SvaraCitera

"Kan du smaka av drinken här? Måste se till så att jag har dolt rohypnol-smaken."

Sen är det goood to go. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Är du blyg för sånt?

[blush] Lite haha, lr beror på vad man ska våga göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

le inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Här har du 500spänn sup tills jag blir vacker"

"Snygga kängor ska vi knulla"

"Dina kläder skulle ligga bra bredvid min säng"

Faktum är att alla dessa har funkat för mig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

"Här har du 500spänn sup tills jag blir vacker"

"Snygga kängor ska vi knulla"

"Dina kläder skulle ligga bra bredvid min säng"

Faktum är att alla dessa har funkat för mig

Haha seriöst? [cheers] sköna repliker [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

Haha seriöst? [cheers] sköna repliker [wink]

Hahaha dock har jag varit väldigt onykter men ändå, bra icebreaker.

Dock har jag en kompis som körde med "Ursäkta, knulla är inte att tänka på?" Vi åkte raggarbill och var full och tjejerna skrattade. [smile]


   
SvaraCitera