Aviseringar
Rensa alla

Fly


mera
 mera

patrick bateman:

Skulle aldrig klara jobba nu. Vet inte hur stipendium går till heller för den delen

Du får kämpa lite, annars kommer du aldrig komma bort från något 🙁


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

Uddevalla är inte tillräckligt långt bort Galen Även om såklart egen bostad bara här skulle hjälpa. Finns säkert billig men ingen så billig så mina 1000 kr av bajs csn skulle hjälpa antar jag

Skulle aldrig klara jobba nu. Vet inte hur stipendium går till heller för den delen

Jaha, trodde du mena bort från familjen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: Då är det väl bara att se en ny? Engagera dig i UM:s filmklubb kanske? Annars kan du fråga mig om filmtips för jag håller också för en filmklubb i skolan.

Tack. Fast just i film klarar jag mig nog, är så meganördig så det inte finns och har massa att kolla. Men de tar ändå slut och kan inte sitta och kolla oavbrutet för morsan skulle dampa

Attitydinkontinent: Vad är det med vädret som hindrar dig? Skulle förstå om det är storm eller för geggigt, men klä dig rätt och kanske prata med någon kompis medan du motionerar, måste inte träffas på riktigt men kanske ringa varandra eller nåt.

Regnat hela december, verkligen hela. Blåser och stormar varje dag och är trött på det... njae, gillar inte att prata i telefon så mycket, eller jo med en kanske men det känns tveksamt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:

Du får kämpa lite, annars kommer du aldrig komma bort från något 🙁

Jag vet, men finns ingen ork

höna: Jaha, trodde du mena bort från familjen

Jag menade bort från familjen i första hand, sen Uddevalla. Tror jag. 


   
SvaraCitera
Paseo

du får underhålla dig med något

jobbar johnny depp fortfarande i receptionen på östrabo? gå dit och snacka med han. han är jätterolig. be han om råd. han kanske kan ta med dig på nåt roligt. seriöst.

eller häng på kungsgatan å fråga lila zigenarkvinnan va klockan e en gång i kvarten. eller det är nog roligare när det är hon som frågar.


   
SvaraCitera
mera
 mera

patrick bateman:

Jag vet, men finns ingen ork

Men då är det dags att få lite ork till det, hur jobbigt det nu än känns. Tyvärr så är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
du får underhålla dig med något

jobbar johnny depp fortfarande i receptionen på östrabo? gå dit och snacka med han. han är jätterolig. be han om råd. han kanske kan ta med dig på nåt roligt. seriöst.

eller häng på kungsgatan å fråga lila zigenarkvinnan va klockan e en gång i kvarten. eller det är nog roligare när det är hon som frågar.

Glömt att du kan det här stället, är läskigt. Du är inte här längre va? Isåfall hade du kunnat hålla mig sällskap om du velat. Vet inte, är sällan i Östrabo, men tror typ han städar där eller i nån skola, lillebror ser honom ofta. Njae, svårt att ta nån som är identisk med Johnny Depp seriöst.

Blä usch, hemskt när hon frågar. Fast vore typ kul att fråga henne, hon hade la fått en chock. 

mera:

Men då är det dags att få lite ork till det, hur jobbigt det nu än känns. Tyvärr så är det så.

Jo jag vet, men ah, lär inte ske i första taget, haha.


   
SvaraCitera
mera
 mera

patrick bateman:

Jo jag vet, men ah, lär inte ske i första taget, haha.

antagligen inte, men jobba på det.Söt 


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

Glömt att du kan det här stället, är läskigt. Du är inte här längre va? Isåfall hade du kunnat hålla mig sällskap om du velat. Vet inte, är sällan i Östrabo, men tror typ han städar där eller i nån skola, lillebror ser honom ofta. Njae, svårt att ta nån som är identisk med Johnny Depp seriöst.

Blä usch, hemskt när hon frågar. Fast vore typ kul att fråga henne, hon hade la fått en chock. 

nä det är ett par år sedan nu sen jag bodde där. men jag har nog fan aldrig träffat lika mycket udda människor på samma ställe förut. 
du kan prova imorgon att fråga henne va klockan är, så har du nåt att göra en stund hihi å så får du lite frisk luft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:

antagligen inte, men jobba på det.Söt 

Mmm jag försöker, tror det kanske precis blev lite bättre. Ska ge det några min...


   
SvaraCitera
mera
 mera

patrick bateman:

Mmm jag försöker, tror det kanske precis blev lite bättre. Ska ge det några min...

Haha gör det. Kram.Hjärta


   
SvaraCitera
Paseo

går du aldrig på sliver förresten? de öppnade för 1 år sen typ, jättefräscht ställe. 


   
SvaraCitera
Paseo

jag va där nu på nyår det va massor me roligt folk där:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

nä det är ett par år sedan nu sen jag bodde där. men jag har nog fan aldrig träffat lika mycket udda människor på samma ställe förut. 
du kan prova imorgon att fråga henne va klockan är, så har du nåt att göra en stund hihi å så får du lite frisk luft. 

Aah okej. Nej, du har rätt. Det är ett så knepigt ställe så det inte är klokt, folk är så konstiga här. Mm ska se om jag kan hitta henne, ska ändå ut lite imorgon. Hoppas jag vågar bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:

Haha gör det. Kram.Hjärta

Tack 🙂 Hjärta

Paseo:
går du aldrig på sliver förresten? de öppnade för 1 år sen typ, jättefräscht ställe. 

Silver? Nää, vart ligger det Galen aldrig gillat såna ställen för är typ rädd för att det är folk jag känner där

Paseo:
jag va där nu på nyår det va massor me roligt folk där:) 

Grymt, kanske man ska gå dit nångång då 🙂


   
SvaraCitera