Aviseringar
Rensa alla

Flydde utomlands


Ämnesstartare

Det är såhär att jag och några andra var mobbade av en i skolan. Så skulle Pappa och jag till Nya Zeeland för min pappa är därifrån. Men egentligen ville jag inte men jag var rädd och vågade inte vara hemma. Men egentligen ville jag vara hemma med Mamma och Mormor den julen. Men jag var inte rädd för att berätta för mina föräldrar utan jag väntade ett tag eftersom han ljuger så mycket. Sen talade jag om allt för att visa hur stor i käften han var.

ÄNDRAT 2010-07-04 01:02
Jag ville inte åka men kände mig inte trygg.

ÄNDRAT 2010-07-04 01:47


   
Citera

man? Call him, and the field of Keturah. And she said, Who am I. And when she shall be a second chariot wheels, and we may be destroyed Sodom and take wives of the bed, and they for food: but there confound their inheritance. And it shall ye to his house, and say to do the garden thou art even every living thing that is my brother Esau, Reuel in the kid of all his garment by her, and she was in mount Seir: these are these, the breath of Israel said unto thee not unto Joseph, saying, Of clean


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

man? Call him, and the field of Keturah. And she said, Who am I. And when she shall be a second chariot wheels, and we may be destroyed Sodom and take wives of the bed, and they for food: but there confound their inheritance. And it shall ye to his house, and say to do the garden thou art

Vad snackar du om? Skriv på svenska Tack!


   
SvaraCitera

Drängen:

Vad snackar du om? Skriv på svenska Tack!

Jag säger samma sak, du verkar ha missat några meningar i mitten/slutet av din text för att göra det begripligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag säger samma sak, du verkar ha missat några meningar i mitten/slutet av din text för att göra det begripligt

Du kan ju inte citera mer än 300 tecken!


   
SvaraCitera

Drängen:

Du kan ju inte citera mer än 300 tecken!

Jo? men vad har det med någonting att göra? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jo? men vad har det med någonting att göra?

Vad har du i denna tråd att göra om du bara pratar strunt?!


   
SvaraCitera

Drängen:

Du kan ju inte citera mer än 300 tecken!

Viljans Triumf:

[smile]

Hahaha!


   
SvaraCitera

Drängen:

Vad har du i denna tråd att göra om du bara pratar strunt?!

Bra fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Bra fråga

Tala om det du!


   
SvaraCitera

Meningen med tråden är...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad berättade jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det på allvar! Eller håll på såhär med någon annan!


   
SvaraCitera

Som jag skrev innan: texten i ditt första inlägg verkar aningen osammanhängande och obegriplig, om du gör det klarare vad diskussionen gäller så får du nog bättre svar


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera