Aviseringar
Rensa alla

flygrädd


Ämnesstartare

jag är jävligt flygrädd faktiskt kom jag att tänka på. var inte det förr men har blivit det nu. nån annan som är det?


   
Citera
Ämnesstartare

Tyckte ej flyplan kändes som att flyga. Mer som att åka en dålig buss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

vrfr?

är höjdrädd så att sitta i ett litet plan på 10 000 m som kan ramla ner av alla möjliga anledningar känns inte så säkert. sen så finsn det massa terrorister också och så är flygplan rätt så explosiva och tänk om piloten är full eller så?

Ingemarsdotter:

tönt!

det var inte snällt sagt [sad]

aristoteles:

Tyckte ej flyplan kändes som att flyga. Mer som att åka en dålig buss.

haha va? man känner ju hur man lyfter från marken och hur man är i luften. jag kan verkligen känna känslan av att inte stå på nåt. gör ont i magen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

det var inte snällt sagt

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha va? man känner ju hur man lyfter från marken och hur man är i luften. jag kan verkligen känna känslan av att inte stå på nåt. gör ont i magen

Kändes som en buss i uppförsbacke. Blev mycket besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää men pattan.. göre bara.. du kmr ej dö och om du dör så döru på 1 sek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

[sad]

säg förlåt!

aristoteles:

Kändes som en buss i uppförsbacke. Blev mycket besviken.

haha fint. då är du rätt cool. jag gillar inte bussar heller för den delen, men flyg är värre

Lounge fact:

nää men pattan.. göre bara.. du kmr ej dö och om du dör så döru på 1 sek

hahahahaahahhaaha 1 sec!? är du helt ute och cyklar eller? läste du inte om det air france planet som störatde. nu minns jag inte men de ramlade typ en 100 me i sec typ från 10 000 me. det är en lång tid av att bara ramla i en löjligt höf fart. rakt ner. nejdu plankrash är nåt av det värsta som finns. är ingen trevlig död. läs lite om det på wiki så får du se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nää men pattan

å sluta säg pattan din dumma fjant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flygplan krashar titt som tätt, jag har varit med om två olyckor men klarade mig båda gångerna! Du klarar nog dig också patrik! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är ingen trevlig död.

beror väll på vad man tkr om =) .. pattan

frukt:

jag har varit med om två olyckor men klarade mig båda gångerna! Du klarar nog dig också patrik! [y]

😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är höjdrädd så att sitta i ett litet plan på 10 000 m som kan ramla ner av alla möjliga anledningar känns inte så säkert. sen så finsn det massa terrorister också och så är flygplan rätt så explosiva och tänk om piloten är full eller så?

Terroristgrejen är förmodligen hjärntvätt från USA[wink] försök att sätta i perspektiv, typ det är jättemycket farligare att färdas med bil, eller ännu värre moped och bla, bla, bla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Flygplan krashar titt som tätt, jag har varit med om två olyckor men klarade mig båda gångerna! Du klarar nog dig också patrik!

haha tror inte du är helt seriös faktiskt

Lounge fact:

beror väll på vad man tkr om =) .. pattan

[mad]

MissAnox:

Terroristgrejen är förmodligen hjärntvätt från USA försök att sätta i perspektiv, typ det är jättemycket farligare att färdas med bil, eller ännu värre moped och bla, bla, bla...

hjärntvätt och hjärntvätt, vi såg alla vad som hände 9/11. jag förstår dem. men visst är det lite överdrivet. haha ja det brukar jag ju göra och bil är ju faktiskt mycket farligare.

går ju att tänka att varje sec så startar ett plan och landar ett plan nånstans utan problem, typ varje halvår läser man om en lycka så oddsen är ju med en medan bilolyckor händer varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that's right[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flygplan är det fart i! Speciellt i starten.. gillar't!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lugnande


   
SvaraCitera