Aviseringar
Rensa alla

Flykt ifrån sexpartners


Ämnesstartare

Är det bara jag som känner stark ångest inför att träffa tidigare sexpartners? Jag träffar ofta vackra och trevliga tjejer som jag utvecklar en bättre relation med innan vi hamnar i säng, inget fylleligg på en fest alltså. Men redan efter första sextillfället och trots bra sex försöker jag undvika att träffa personen igen. Känner en typ av förakt baserad på fullständigt okända faktorer gentemot tjejen. Värt att nämna är att jag sällan känner något annat än lust för de tjejer jag hamnar i säng med, dock förtydligar jag att sex inte leder till ett förhållande. Jag vill kunna träffa tjejerna igen och undslippa de bisarra känslor som uppstår hos mig då de faktiskt ibland leder till en del obehagliga situationer (undvika samtal, återträffar osv). Vill inte fastna i ett sådant beteende samtidigt som sex är en viktig del i mitt liv. Den närhet jag i stundens hetta njuter av skrämmer mig dagen efter, om det gäller samma tjej...

Tacksam för hjälp!


   
Citera

Mmm äckelkänslor typ lixom ja [crazy] nä jag vet inte [zzz]


   
SvaraCitera

hehe jo samma här... om jag vet att en person jag har legat med är i närheten på ett visst ställe så undviker jag att gå dit för o slippa ses.

vet inte varför egentlige, tycker bara det e jobbigt o prata med folk i nyktert tillstånd


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Mmm äckelkänslor typ lixom ja [crazy]

Varför?


   
SvaraCitera

Du kanske skulle sticka iväg och åka skidor en vecka? http://www.branas.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt problem är inte att jag tycker något är pinsamt eftersom sex är så naturligt som det kan bli. Det är annat som stör...


   
SvaraCitera

Srbija:

Varför?

Men sånt där är ju personligt [tard][crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Men sånt där är ju personligt [tard][crazy]

Snälla berätta?


   
SvaraCitera

Srbija:

Snälla berätta?

Så intressant är det inte, dessutom vore det att förlora fokus från Keivan999 [no-no][wink]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Så intressant är det inte

Jo, snälla

Ending Jon:

dessutom vore det att förlora fokus från Keivan999 [no-no][wink]

Ingen har ens haft någon fokus på honom ..


   
SvaraCitera

Srbija:

Jo, snälla

Okej lovar att berätta när jag är klar med analysen, fortsätt att diskutera saker i politik och samhälle – delen nu istället [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

analysen

Vilken analys?

Ending Jon:

fortsätt att diskutera saker i politik och samhälle – delen nu istället [crazy][crazy]

Ork


   
SvaraCitera

Srbija:

Vilken analys?

Psykoanalysen, men jag tänker fortfarande inte börja bråka med dig, ingen idé att du försöker [cool]

Srbija:

Ork

[sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Psykoanalysen, men jag tänker fortfarande inte börja bråka med dig, ingen idé att du försöker [cool]

Snälla kan du svara på föregående fråga, jag är ingen som bråkar.


   
SvaraCitera

Srbija:

Snälla kan du svara på föregående fråga, jag är ingen som bråkar.

Men fan va jobbig du e, koncentrera dig på Keivan999s problem och försök komma med någon hjälp till honom. Han skulle ju uppskatta det.

Och sen ett falskt smile [smile]


   
SvaraCitera