Aviseringar
Rensa alla

Flykt ifrån sexpartners


Evil Conduct:

Du kanske skulle sticka iväg och åka skidor en vecka? http://www.branas.se

hahaah vilken jävla kommentar 😀


   
SvaraCitera

Mjälte:

hahaah vilken jävla kommentar 😀

Kunde inte undvika då jag såg reklamen till höger [crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Men fan va jobbig du e, koncentrera dig på Keivan999s problem och försök komma med någon hjälp till honom. Han skulle ju uppskatta det.

Och sen ett falskt smile [smile]

Du bara ljuger


   
SvaraCitera

sluta ligg med tjejerna det första du gör då? ligg inte me dem alls, lär känna de o sen kan du bestämma dig för vad du vill göra, det finns ju en chans att du kanske inser att du inte vill ligga med henne längre.

satsa på att bara ligga med tjejer du gillar? dvs förhållande eller så


   
SvaraCitera

Srbija:

Du bara ljuger

Aaaaaa då fattar jag vad du ville, cooling [love][cool]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Aaaaaa då fattar jag vad du ville, cooling [love][cool]

[cute]


   
SvaraCitera

Keivan999:

Det är annat som stör...

som?


   
SvaraCitera

Låter självklart att man inte vill träffa tjejer som man sexat med en gång redan, har ju redan testat det hålet[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Låter självklart att man inte vill träffa tjejer som man sexat med en gång redan, har ju redan testat det hålet[confused]

De ska väl i alla fall befruktas innan man rusar vidare? [confused]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

De ska väl i alla fall befruktas innan man rusar vidare?

Helst inte nu med allt larv om jämställdhet och sånt[shake] måste man ju hjälpa till med ungen. ofta en man borde behöva ta hand om en ungjävel[confused]


   
SvaraCitera

Låter som att ni har uselt sex.


   
SvaraCitera

kebu12:

måste man ju hjälpa till med ungen

eh, ojdå, kunde du inte ha sagt det lite tidigare? [shake]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

eh, ojdå, kunde du inte ha sagt det lite tidigare?

nä, nu är du ju fast och tänker efter innan du sexar andra tjejer, alltså fler över till mej[wink]


   
SvaraCitera

Keivan999:

Är det bara jag som känner stark ångest

Jag kan känna stark ångest bara av att tänka på eller om man skulle råka ut för att träffa på eller springa in i nått ex. JAg vet inte, jag är en sån person som kan känna stark obehag för sånt. Vill typ aldrig se eller höra talas om människan. Varför? Ingen jävla aning.

Känns lite som att allt liv och sånt med ex:en är överstökad och avslutat kapite, ja då finns det heller ingen anledning att ha personen finns kvar i ens liv. Känns lite som att det är en känslig och olustigt sak för mig att någon därute som lärt känna mig innerst inne finns. Jobbigt liksom.

Därav känns det skönt att inte ha dom i min närhet längre och att man kan börja om på nytt med nytt liv. Ex:en är för mig helt främmande människor efter att det tagit slut, även fast de var helt dumma i huvudet eller ja egentligen hade kunnat varit en av mina bästa vänner. Men gränsen går väl där, när man haft något intimt med någon för då har man liksom crossed-over-the-line.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Låter som att ni har uselt sex.

Kan låta så, men jag förklarade tidigare att dåligt sex inte var problemet. Skulle snarare påstå att mitt sexliv är väldigt kreativt och bra, både för mig själv och partnern ifråga.

Daybreak:

ex:en är överstökad och avslutat kapitel

Vilken relation har du hunnit utveckla med dem? Är det ett förhållande som har gått snett eller enbart ett ligg? Är du aldrig orolig över tanken att inte kunna utveckla ett seriöst förhållande med någon du hamnat i säng med, enbart för att du inte vill ha dem i din närhet efter det?


   
SvaraCitera