Aviseringar
Rensa alla

Flytande i ändtarmen, bero på blåsa (gå på toaletten sällan) ?


Ämnesstartare

Jag ska väl låtsas inte spela helt oskyldig i dramat, jag mycket väl vet att det kan bero på sexsjukdom men jag är förmodligen i ett slags "förnekande" fas för att det skulle verkligen vara det.
Dels, för att jag inte härjar med vemsomhelst och att Jag har även tagit blodprov (för allmänna saker) många gånger under olika perioder och det visade väl inte ögonbryn-höjande resultat. Jag till och med "bad" personalen när jag var på vuxenpsyk (för helt andra orsaker, givetvis) att kolla upp det. Men det var inget "fel" man kunde hitta.

Så min fråga är, tar blodprov upp det mesta, eller ska man gå raka vägen till UM? 
Ibland, så kan flytande uppkomma "naturligt" och det är även en fråga om hur "ofta" det ska uppfattas som "varningstecken". 

Jag vill inte vara en smittbärare, såklart men det känns som att jag oroar mig i onödan stundvis med tanke på att jag har ingen egentligt bekymmer över det här utan just för vad man ska tolka vad symptomen står för!


   
Citera

vet inte om jag hänger med riktigt, men om det är vätska som läcker från ändtarmen kand et vara något så "simpelt" som en hemmorrojd som gör att ändtarmsöppningen inte klarar stänga till ordentligt. det är bäst att kolla upp dock då det också skulle kunna vara en tumör

mvh hade tråkigt och läste vårdguidens tidning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har behandlat mig vid hemorrojd, så det kan mycket väl vara så det har öppnat sig igen. Kanske har metoden jag använt inte fungerat, vilket var att "göra rent" där men det var för typ 7 månader sen. Jag har inte kollat det själv "just nu" (för att det är sent på kvällen) men det lutar sig åt det hållet tror jag.

Är det enda metoden som jag beskrev ovan, för att det ska läka sig , eller finns det andra?  


   
SvaraCitera

Tror ej att psyk screenar blodet  efter könisar så så till ungdomsmottagningen ist. Bra att kolla upp liksom.
Anala flytningar kan väl bero på herpes också när blåsorna spricker, men då gör det väl ont kanske.


   
SvaraCitera