Forumet - Flytningar.

Flytningar.

1576 0 32

Spana också in:

Ibland får jag sjukt mycket vita/genomskinliga flytningar, på en sekund kan det bli 1 matsked med vitt i min trosa lixom. Det luktar ingenting, men det blir VÅTT! skitjobbigt! Det brukar komma varje månad, så antagligen har det någonting med min menscykel att göra, men jag vet inte. Några tips på vad det är och på vad man kan göra?

Till ig som skrev tråden (Becca), är det gula flytningar eller vita? Någon annan färg? Hur mycket? Extremt vått eller nästan torrt? [wink] could be good 2 know om vi ska försöka hjälpa dig[tard]
tvätta dig inte med tvål, bara med vatten. och du måste ju heller inte tvätta dig notoriskt noooga. använd bomullstrosor, sov utan trosor. ha på dig byxor som är bekväma och inte sitter åt duvet vart-

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

haha läste igenom och upptäckte att alla har skrivit exakt det jag sa. "sorry"
AGAPI:

Ibland får jag sjukt mycket vita/genomskinliga flytningar, på en sekund kan det bli 1 matsked med vitt i min trosa lixom.

Det är säkert för att du har ägglossning. Då släpper din kropp ju ut ägg tillsammans med en massa slem för att äggen inte är befruktade.

Beccaaa, har du gått till en gynekolog någon gång? Vad jag har hört är det ganska lagom att börja med det i 14-15-årsåldern mer eller mindre, kanske ska prova det?