Aviseringar
Rensa alla

Flytningar.


Ämnesstartare

Illa luktande och ganska stora mängder flytningar.

Vad kan det bero på?
Vad kan man göra åt det?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan ha svamp i underlivet eller så kanske ph-balansen är rubbad.

Vissa tjejer har också mer flytningar än andra naturligt..


   
SvaraCitera

jag skulle gissa på kiss


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

Samma för mig, blir galen ja (inte för att det kommer bli någon skillnad som ni nuläget.. ) men snälla, hjälp henne! (...och mig[blush] )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland får jag sjukt mycket vita/genomskinliga flytningar, på en sekund kan det bli 1 matsked med vitt i min trosa lixom. Det luktar ingenting, men det blir VÅTT! skitjobbigt! Det brukar komma varje månad, så antagligen har det någonting med min menscykel att göra, men jag vet inte. Några tips på vad det är och på vad man kan göra?

Till ig som skrev tråden (Becca), är det gula flytningar eller vita? Någon annan färg? Hur mycket? Extremt vått eller nästan torrt? [wink] could be good 2 know om vi ska försöka hjälpa dig[tard]


   
SvaraCitera

Ja, hatar också illaluktande Flyktingar. Usch!


   
SvaraCitera

snopp ?


   
SvaraCitera

NormaJean:

Ja, hatar också illaluktande Flyktingar. Usch!

de e då man inte skaffar det [bigcheers]


   
SvaraCitera

NormaJean:

Ja, hatar också illaluktande Flyktingar. Usch!

en sak är ju klar!! din fitta vill man ju inte närma sig i alla fall!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har massa illuktande flyktingar på vår vind, luktar kebab i hela huset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beccaaa:

Vad kan det bero på?
Vad kan man göra åt det?

tror det beror på var i menscykeln man är o drf har vissa mer då o då. Annars tror jag ni kan prova o inte alltid ha string o ha fula bomullstrosor om ni ändå bara går hemma. Stora trosor. Bomull. det e kodordet 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Annars tror jag ni kan prova o inte alltid ha string o ha fula bomullstrosor om ni ändå bara går hemma. Stora trosor. Bomull. det e kodordet 😛

Word på den. Eller inte ha trosor alls om man nu bara är hemma. Och sova utan är också bra ^^ Luftigt ska det va! Höhö [crazy]


   
SvaraCitera

tame:

Word på den. Eller inte ha trosor alls om man nu bara är hemma. Och sova utan är också bra ^^ Luftigt ska det va! Höhö

hej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvätta dig inte med tvål, bara med vatten. och du måste ju heller inte tvätta dig notoriskt noooga. använd bomullstrosor, sov utan trosor. ha på dig byxor som är bekväma och inte sitter åt duvet vart-

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

haha läste igenom och upptäckte att alla har skrivit exakt det jag sa. "sorry"


   
SvaraCitera