Aviseringar
Rensa alla

Flytta hemifrån


Ämnesstartare

Har ni flyttat hemifrån? När gjorde ni det? När tycker ni man ska göra det? 

Tell moi!


   
Citera

Mm, när jag var 20. Sedan flyttade jag hem igen efter ett år. Tycker man ska göra det när man har råd och när man är mogen nog att ta hand om sig själv och ett hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr man ska göra d så fort man klarar d ekonomiskt förutsatt att man är myndig. eller aa d finns jufolk som flyttar innan, men kan man inte stöta på vissa problem dåe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra det om en månadHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde det i mars när jag nästan var 22. Man ska göra det när man vill, eller känner att det verkligen är dags. När man har råd att försörja sig etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är nice att bo hemma. Enda fördelen jag ser med att ha eget place är att man kan ha hur röjiga hemmafester man vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyttade ett år efter gymnasiet. Efter gymnasiet då man har råd tycker jag man ska flytta, jag anser att man är skyldiga sina föräldrar att växa upp även om det är bekvämt hemma hos mor och far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyttade hemifrån första gången när jag var sjutton på grund av studier, sen bott hemma en månad två gånger tror jag de är. Det är ganska bekvämt där men kan ej bo hemma så antar att bara är så. Tycker man ska göra det när man kan klara sig på egen hand,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Tycker det är nice att bo hemma. Enda fördelen jag ser med att ha eget place är att man kan ha hur röjiga hemmafester man vill. 

Så du är villig att pröjsa störningsjouren 3000kr varje helg? Väx upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var 20 år blev det dags för första flytten.
Som många redan sagt så ska man göra det när man kan försörja sig själv. Kan vara en fördel om man är två och delar men då gäller det att man kan stå ut med varandras ovanor och fördela hushållsarbetet rättvist.
Men att bo helt ensam föredrar jag i alla lägen.

mrman: Enda fördelen jag ser med att ha eget place är att man kan ha hur röjiga hemmafester man vill.

Tråkig syn på just den delen av livet du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Så du är villig att pröjsa störningsjouren 3000kr varje helg? Väx upp.

Men 3000 är inte så mycket, kan spendera det på en kväll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flyttade hemifrån när jag var 18, det var lagom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Men 3000 är inte så mycket, kan spendera det på en kväll. 

Tönt


   
SvaraCitera
reben

denna tråd sabbade min jul???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki: Tråkig syn på just den delen av livet du har.

Är ung och dum just nu.


   
SvaraCitera