Aviseringar
Rensa alla

Flytta hemifrån


ska också söka lägenhet i göteborg om ca ett halvår usch. har inga råd tror jag men gnäller gärna med dig


   
SvaraCitera

3000 är jättelite för det


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Haha tror du helt seriöst att du kan få en lägenhet för 3000kr/månad i centrala Göteborg? 😛

Carolineelisabeth95:

Nej men om hon är ute efter det så kan hon ju sluta leta direkt

Skärp dig. Väldigt otrevligt att hånflina åt någon, jag är 16 bast och jag lär mig nya saker hela tiden. Jag har dessutom kollat runt jävligt mycket och jag säger ingenting utan vetskap om det, jag kan därför säga dig att man kan hitta ett rum i ett kollektiv för 3000 på 2:a lång. Vilket ligger i centrum, och ettan på Hisingen jag var nära på att få kostade 2500 i månaden. Du dock verkar inte veta att det finns andra alternativ om man har tålamod.

FruLiten:

Rimliga priser kanske inte går hand i hand med aktuella priser, så att säga

Ja varsågod du kan läsa det ovanstående med, även om det personligen ej var riktat till dig.


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

bahnhof:
ska också söka lägenhet i göteborg om ca ett halvår usch. har inga råd tror jag men gnäller gärna med dig

Vi kan köra tillsammans! Woho


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

My dreams are her:
Ställ dig i alla köer som går och eta på blocket och andra sidor som tex andrahand.se. Fast allt det där kanske du redan vet.

Inte så bra koll på alla dem sidorna, men tack fan!


   
SvaraCitera

Satrid:

Vi kan köra tillsammans! Woho

awwright

Satrid:

Inte så bra koll på alla dem sidorna, men tack fan!

har också kollat in de sidorna. blocket uppdateras rätt ofta så det är najs


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

bahnhof:

awwright
har också kollat in de sidorna. blocket uppdateras rätt ofta så det är najs

Ska kika lite, varför Göteborg om ett halvår just?


   
SvaraCitera

Satrid:

Ska kika lite, varför Göteborg om ett halvår just?

ska plugga där. självrå?


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

bahnhof: ska plugga där. självrå?

Nice! Nämre till jobb, skola och allt annat socialt 


   
SvaraCitera

Satrid:

Nice! Nämre till jobb, skola och allt annat socialt 

ah. bor du långt från göteborg nu eller


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

bahnhof:

ah. bor du långt från göteborg nu eller

njaa halvtimme typ till centralen. Men kollektivtrafiken är inte så jävla regelbunden på kvällar osv


   
SvaraCitera
tla
 tla

Om du kan tänka dig att dela boende med flera kan du ju alltid slänga upp en annons på exempelvis blocket Glad 3000 är ju som tidigare nämnt inga stora pengar, särskilt inte i större städer. Men med lite tålamod och inte allt för höga krav kan du säkert hitta flera som gärna delar på hyran. Var noga med att få ordentliga kontrakt så att du inte blir snuvad på bostaden igen!

Ska själv på visning på torsdag Party Bor i en liten stad men trots detta går hyran på närmare 6000 kr på den jag är intresserad av. Dock är ju detta en trea på 70 kvadrat. Smakar det så kostar det haha. Lycka till med letandet! 


   
SvaraCitera

Satrid:

njaa halvtimme typ till centralen. Men kollektivtrafiken är inte så jävla regelbunden på kvällar osv

okej jobbigt


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

bahnhof:

okej jobbigt

Lite ibland!


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

tla:
Om du kan tänka dig att dela boende med flera kan du ju alltid slänga upp en annons på exempelvis blocket Glad 3000 är ju som tidigare nämnt inga stora pengar, särskilt inte i större städer. Men med lite tålamod och inte allt för höga krav kan du säkert hitta flera som gärna delar på hyran. Var noga med att få ordentliga kontrakt så att du inte blir snuvad på bostaden igen!

Ska själv på visning på torsdag Party Bor i en liten stad men trots detta går hyran på närmare 6000 kr på den jag är intresserad av. Dock är ju detta en trea på 70 kvadrat. Smakar det så kostar det haha. Lycka till med letandet! 

Haha, hoppas den är fin! Du har säkert sett bilder. Men ja att det känns bra.
Ja jag ska nog slänga upp en annons där varför inte, kostar det pengar att lägga upp annonser på blocket? 


   
SvaraCitera