Aviseringar
Rensa alla

Flytta till Oslo och lämna pojkvän i Sverige?


Ämnesstartare

terrormat:
Kan du inte bara vänta ett år så kan han följa med sedan?

Nja, det var en tanke, men ville helst bara ta ett år ledigt för att jag är lite trött på plugget men vill inte vara borta från skolan alltför länge då det kan hända att jag aldrig mer vill plugga...! Så jag känner liksom att ett år räcker.... 🙂


   
SvaraCitera

terrormat:

Det går om man vill. Jag hade distansförhållande (Sverige - Australien 2 år) som gick bra ända tills vi väl flyttade ihop.

Tumme upp

Ja alltså jag sa inte att det var omöjligt, bara att alla jag vet som haft det har det pajat för. Även de som var benhårt inställda på att det skulle hålla.


   
SvaraCitera
Kudhos

Åk. Han visste ju t.o.m om att du hade sånna planer. Är ni villiga att jobba på relationen(långdistans är tufft men det funkar om båda vill, hade ett som funkade tills vi flyttade ihop) så går det. Och norge är big money. 


   
SvaraCitera

terrormat: Det går om man vill. Jag hade distansförhållande (Sverige - Australien 2 år) som gick bra ända tills vi väl flyttade ihop.

Kudhos: hade ett som funkade tills vi flyttade ihop) så går det. Och norge är big money.

? Förvånad


   
SvaraCitera

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Kudhos

Maki:
? Förvånad

Sanningen.


   
SvaraCitera

Rodnar


   
SvaraCitera

Om det är vad du vill ska du självklart åka. En långdistansrelation kan fungera om båda är villiga att kämpa för det.

Som lite kuriosa bara så börjar det en isländsk tjej i min klass på måndag då hennes pojkvän (som för övrigt spelar i Islands landslag) har fått kontrakt med IFK, så hon flyttar med honom. 


   
SvaraCitera