Aviseringar
Rensa alla

flyttade från himmelen till helvetet..


Ämnesstartare

gick ett år på ett hundsportsgymnasium där jag var kompis med i princip hela klassen (33) tjejer, och jättebra kompis med nästan hälften. [smile] men jag tyckte att jag valt fel gymnasium så jag flyttade hem igen, (bodde 25 mil hemifrån under det året) och började på byggprogramet..

här är mitt problem, min nya klass vill inte ha med mig att göra, de två andra tjejerna i klassen mobbar mig och killarna låtsas att jag inte existerar.. sätter jag mig brevid någon KANSKE de sitter kvar, oftast flyttar de på sig.. sitter alltid själv [sad] kan inte förstå vfr alla beter sig så, jag har inte gjort dem något! jag har lätt för att skaffa vänner men när man blir så nertryckt är det omöjligt!.. de är en grupp som har varann, skulle jag som ensam lyckas ta mig in i gruppen när de bara vill hålla mig utanför?!

Har velat byta klass men det går inte p.g.a. hur kursplanen är uppbyggd. vet inte om det finns någon annan skola jag kan börja på i stället.. ska välja måleri inriktning efter jul men det är inte alla gymnasium som har den inriktningen..

HJÄLP!!!! vad kan jag annars göra??[cry]


   
Citera

byt linje?


   
SvaraCitera

du får väl ta och prata med din kontaktlärare om detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

byt linje?

vill inte, vill bli målare. och dessutom vill jag inte gå om ettan en gång till..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

du får väl ta och prata med din kontaktlärare om detta

har gjort de, som att de hjälper..


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

har gjort de, som att de hjälper..

tycker att du ska stå på dig och vägra att bli dåligt behandlad. de andra vill nog bara inte ge dig en chans


   
SvaraCitera

Åhhh, så himla söt hund på din avatar! [love]

Aja, ont, försök hitta en annan skola med samma inriktning i närmaste stad om det finns. Eller så byter du helt linje. Om det nu inte försent då alltså.

Ehm, jag vet inte...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Annars kan du tänka på att efter de här åren så kommer de här personer vara nobodys för dig när du väl är målare t.ex.

Jag vet, det är fruktansvärt svårt. [n]


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

HJÄLP!!!! vad kan jag annars göra

Antingen stannar du kvar som en väldigt stark person och skiter i vad andra människor gör. Huvudsaken är att du får en bra utbildning.
Men eftersom det är jävligt svårt att göra så, så kan du ska försöka byta till en annan skola med samma linje. Då har ni ju en kursplan som stämmer överens. Kruxet kan vara att ni inte läst kurserna samtidigt. Men det är ju i allla fall värt ett försök.


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

vill inte, vill bli målare. och dessutom vill jag inte gå om ettan en gång till..

aha trodde du precis börjat ettan. men du kan väl bli målare om du går någon annan linje också :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Antingen stannar du kvar som en väldigt stark person och skiter i vad andra människor gör. Huvudsaken är att du får en bra utbildning.

Tycker oxå de, men de är så svårt!

JejeX:

Åhhh, så himla söt hund på din avatar!

tack! ja han e underbar [love]

soimpolite:

aha trodde du precis börjat ettan. men du kan väl bli målare om du går någon annan linje också :S

läste ju ettan på hundsport och läser jag ettan på bygg..


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

tack! ja han e underbar [love]

Din hund? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kanske byter klass? Prata med någon om problemet du upplever.


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

läste ju ettan på hundsport och läser jag ettan på bygg..

aha ja lycka till eller ngt


   
SvaraCitera

Sånt är tråkigt. Det är därför man slår den populäraste person på käften det första man gör när man kommer till ett nytt ställe. Då fattar alla vem det är som bestämmer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Din hund?

ja vem annars? [love]


   
SvaraCitera