Aviseringar
Rensa alla

Flyttar till Stockholm i april!


time
 time
Ämnesstartare

Hej kära UM:isar och andra besökare. Ville göra en liten klottertråd, för som det ser ut nu flyttar jag till Stockholm i april och det känns ju förstås ganska läskigt att börja om på nytt. Lite jobbigt att skiljas från sin sambo och sådana grejer. Vilka av er bor i Stockholm, alternativt pluggar på uni och kan berätta lite om plugglivet? Ni får också gärna lova att ni kommer över och dricker vin och te med mig om jag har en jobbig dag och saknar den här knas-ön någon dag.



Edit: Jag kom in på utbildningen men första kursen börjar först i April så jag tog bort allt som har med januari att göra. Wöö! 


   
Citera

Jag pluggar ekonomi på SU, vi har världens bästa studentliv, jag är supernöjd. Mycket roligare än KTH!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Raggaren:
Jag pluggar ekonomi på SU, vi har världens bästa studentliv, jag är supernöjd. Mycket roligare än KTH!

Jag försöker in i det sista att inte vara fördomsfull och leva som jag lär men uh, ekonomer.


   
SvaraCitera

time:

Jag försöker in i det sista att inte vara fördomsfull och leva som jag lär men uh, ekonomer.

Vi festar sjukt mycket, på söndag ska vi på kryssning. Kommer bli askul!Var ute å festade med mina ekonomer igår också. Då hade vi pub-runda i stockholm.


   
SvaraCitera

vad skall du läsa om man får fråga? Grattis iaf! 🙂


   
SvaraCitera

Raggaren: . Kommer bli askul!Var ute å festade med mina ekonomer igår också. Då hade vi pub-runda i stockholm.

festar inte ingenjörer? 


   
SvaraCitera

Anura:

festar inte ingenjörer? 

Jo men jag har ingen ingenjörsanda, är mera yolo, som en ekonom. 


   
SvaraCitera

Raggaren: som en ekonom.

så du insåg att du egentligen var en ekonom trots allt? :p 


   
SvaraCitera

Anura:

så du insåg att du egentligen var en ekonom trots allt? :p 

Ja har alltid gillat ekonomi. Sedan verkar ekonomer vara mera min typ av människor, jag är inte så analytisk av mig som ingenjörer brukar vara.


   
SvaraCitera

Raggaren: jag är inte så analytisk av mig som ingenjörer brukar vara.

nja.. inte jag heller men maskiningenjör är något jag alltid vill bli och så kan man ju blanda in ekonomi i ingenjörsyrket 🙂 Hoppas de går bra iaf! 🙂


   
SvaraCitera

Anura:

nja.. inte jag heller men maskiningenjör är något jag alltid vill bli och så kan man ju blanda in ekonomi i ingenjörsyrket 🙂 Hoppas de går bra iaf! 🙂

Vi har så sjuka fester det är det bästa. Ska engagera mig i föreningen till våren.


   
SvaraCitera

Jag har sökt till SU och Södertörn. Tror inte att jag kommer in den här gången, men jag hoppas!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

terrormat:
Jag har sökt till SU och Södertörn. Tror inte att jag kommer in den här gången, men jag hoppas!

Men åh, har sökt precis samma! 

Raggaren:

Vi festar sjukt mycket, på söndag ska vi på kryssning. Kommer bli askul!Var ute å festade med mina ekonomer igår också. Då hade vi pub-runda i stockholm.

Men alltså åh.
Ekonom, pub-runda, kryssning, yolo. Du kunde inte ha övertygat mig mer om att det vore helt fel väg för mig att gå. Härigud.

Anura:
vad skall du läsa om man får fråga? Grattis iaf! 🙂

Det ser jag först när jag kommit in, tänker jag mig. Har en hel rad olika alternativ.


   
SvaraCitera

time: Men alltså åh.
Ekonom, pub-runda, kryssning, yolo. Du kunde inte ha övertygat mig mer om att det vore helt fel väg för mig att gå. Härigud.

Jag lovar, har blivit partykung, har nog inte festat så mycket i hela mitt liv som jag gjort enbart den här hösten


   
SvaraCitera

jag flyttar till antingen uppsala elelr sthlm. men som det ser ut som nu blir det oppsala!


   
SvaraCitera