Aviseringar
Rensa alla

Flyttar till Stockholm i april!


time
 time
Ämnesstartare

Hej kära UM:isar och andra besökare. Ville göra en liten klottertråd, för som det ser ut nu flyttar jag till Stockholm i april och det känns ju förstås ganska läskigt att börja om på nytt. Lite jobbigt att skiljas från sin sambo och sådana grejer. Vilka av er bor i Stockholm, alternativt pluggar på uni och kan berätta lite om plugglivet? Ni får också gärna lova att ni kommer över och dricker vin och te med mig om jag har en jobbig dag och saknar den här knas-ön någon dag.



Edit: Jag kom in på utbildningen men första kursen börjar först i April så jag tog bort allt som har med januari att göra. Wöö! 


   
Citera

Jag pluggar ekonomi på SU, vi har världens bästa studentliv, jag är supernöjd. Mycket roligare än KTH!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Raggaren:
Jag pluggar ekonomi på SU, vi har världens bästa studentliv, jag är supernöjd. Mycket roligare än KTH!

Jag försöker in i det sista att inte vara fördomsfull och leva som jag lär men uh, ekonomer.


   
SvaraCitera

time:

Jag försöker in i det sista att inte vara fördomsfull och leva som jag lär men uh, ekonomer.

Vi festar sjukt mycket, på söndag ska vi på kryssning. Kommer bli askul!Var ute å festade med mina ekonomer igår också. Då hade vi pub-runda i stockholm.


   
SvaraCitera

vad skall du läsa om man får fråga? Grattis iaf! 🙂


   
SvaraCitera

Raggaren: . Kommer bli askul!Var ute å festade med mina ekonomer igår också. Då hade vi pub-runda i stockholm.

festar inte ingenjörer? 


   
SvaraCitera

Anura:

festar inte ingenjörer? 

Jo men jag har ingen ingenjörsanda, är mera yolo, som en ekonom. 


   
SvaraCitera

Raggaren: som en ekonom.

så du insåg att du egentligen var en ekonom trots allt? :p 


   
SvaraCitera

Anura:

så du insåg att du egentligen var en ekonom trots allt? :p