Aviseringar
Rensa alla

Flyttat


Ämnesstartare

turtle: Okej, det kankse är lite tråkigt. Men det blir nog bra om ett tag när du börjar känna dig hemma osv.

Nja jag vet inte. Jag är inte bra på att anpassa mig alltså. Bott hela mitt tänkande liv på förra stället. Perfekt läge, nära till skola, vänner, stan och allt. Nu är allt långt borta och det är jättetrångt. Sen hatar jag att anpassa mig efter busstider och sån skit. Visst, småroblem egentligen men jag tycker detta är rätt hemskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Bott hela mitt tänkande liv på förra stället. Perfekt läge, nära till skola, vänner, stan och allt. Nu är allt långt borta och det är jättetrångt. Sen hatar jag att anpassa mig efter busstider och sån skit. Visst, småroblem egentligen men jag tycker detta är rätt hemskt.

Ja, håller med om att det låter jobbigt. Vet också hur det är att flytta från hus till lägenhet. Kan du inte hitta något eget? Eller jag vet inte hur gammal du är, iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: a, håller med om att det låter jobbigt. Vet också hur det är att flytta från hus till lägenhet. Kan du inte hitta något eget? Eller jag vet inte hur gammal du är, iofs.

Okej, då förstår du iaf hur det känns. Haha är 21 men ska gå sista året på gymnasiet nu till hösten så 1 år måste jag bo kvar här iaf. Efter det får jag se, är ju så dyrt att flytta och det är inte heller lätt att få jobb. 


   
SvaraCitera

Massa synd om dig ju Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot: Massa synd om dig ju

Haha ja som fasiken. Tack dock, uppskattas när folk tycker synd om en Glad


   
SvaraCitera