Aviseringar
Rensa alla

FM- sändare till iPod


Ämnesstartare

Jag vet, finns säkert asmånga trådar om detta men gör så här för att förbättra statistiken på sidan...

Funkar vanliga, sketna fm-sändare till min ipod, eller ska det vara någon speciell modell till apple-saker? Får nämligen inte min att funka...hittar inga instruktioner för att connecta ipoden... någon som känner sig hjälpsam? tack!


   
Citera

   
SvaraCitera

jo det funkar, jag har haft ett par ipods och dom funkade min sketna 99 kr sändare till. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, tack men jag kör på min alldeles egengjorda tråd som jag är så stolt över! Nu kommer vi till den frågan som jag skäms för...hur får jag min fina, låt säga led zeppelin, ljudande i min volvo? [wink]


   
SvaraCitera

du ställer in en frekvens på fmsändaren som du sen rattar in på volvons radio sen är det bara kicka igång whole lotta love [wink]


   
SvaraCitera
Åtta

dazed_and_confused:

du ställer in en frekvens på fmsändaren som du sen rattar in på volvons radio sen är det bara kicka igång whole lotta love

Jaha! Nu fattar jag. Jag trodde att han syftade på en FM-mottagare (nej, jag kan inte läsa) för att kunna lyssna på radio i sin iPod! [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jaha! Nu fattar jag. Jag trodde att han syftade på en FM-mottagare (nej, jag kan inte läsa) för att kunna lyssna på radio i sin iPod!

lol, radio vill man ju ha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guld! den där surt förvärvade fm-sändaren höll på att bli min heartbreaker så att säga[smile] (älskar dåliga ordvitsar...) tack för hjälpen!


   
SvaraCitera

Rancid:

ok, tack men jag kör på min alldeles egengjorda tråd som jag är så stolt över! Nu kommer vi till den frågan som jag skäms för...hur får jag min fina, låt säga led zeppelin, ljudande i min volvo? [wink]

Det där låter ballt, har aldrig tänkt på det. Måste bilen ha stöd för mp3-filer för att kunna spela upp mp3-filer?


   
SvaraCitera
Åtta

Håkanbråkan:

Måste bilen ha stöd för mp3-filer för att kunna spela upp mp3-filer?

Nej. Du kopplar bara in en radiosändare i din portabla musikspelare, så rattar du in motsvarande frekvens på bilens radio och sedan spelas musiken upp - precis som vilken annan radiokanal som helst.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej. Du kopplar bara in en radiosändare i din portabla musikspelare, så rattar du in motsvarande frekvens på bilens radio och sedan spelas musiken upp - precis som vilken annan radiokanal som helst.

Oki, låter ballt.


   
SvaraCitera