Aviseringar
Rensa alla

FML Jobbigt o vara kille jue :C


prova och vara bög så kan man göra en tävling (i sitt huvud) om att bli hård först alltid vara hård när ens partner är hård. där kan vi snacka om prestationsångest 🙁


   
SvaraCitera

När jag skulle ha sex första gången så slaknade killen också(hans första gång också). Han var tydligen så nervös över sin prestationsförmåga att han ska ha tänkt: "Rödbetorna vänder inte sig själva" Med en grov västgötsk-bonde-dialekt i huvudet för att han inte skulle komma för tidigt, vilket resulterade i att det inte blev något att komma med.


   
SvaraCitera

tror det är lite som att fnissa typ, som när man tänker "omgs nu får jag verkligen inte börja fnissa", så börjar man fnissa bara för att man tänkte så. det är typ samma sak med snoppar :e så: spänn av och bry dig inte :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tror det är lite som att fnissa typ, som när man tänker "omgs nu får jag verkligen inte börja fnissa", så börjar man fnissa bara för att man tänkte så. det är typ samma sak med snoppar :e så: spänn av och bry dig inte :>

Ska försöka idag igen :DD Btw, det ovan är ren visdom om vardags livets mysterium jue!

galenolga:

"Rödbetorna vänder inte sig själva" Med en grov västgötsk-bonde-dialekt i huvudet för att han inte skulle komma för tidigt,

Haha 😀 fett smart jue.. fast blev kanske lite för mycket D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick bra o så 😀 inte oskuld längre jue. [cool]
Jag är tydligen 15 cm lång [cool]


   
SvaraCitera

Icke oskuld men en idiot är du fortfarande. Sluta skriv så tardigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sluta skriv så tardigt.

skriver jue fett inte tardigt alls typ vafan D:


   
SvaraCitera

farbror gugge:

tror det är lite som att fnissa typ, som när man tänker "omgs nu får jag verkligen inte börja fnissa", så börjar man fnissa bara för att man tänkte så.

förstår nu varför ari tycker att du är så gulli [blush]


   
SvaraCitera

Crawler:

Btw, det ovan är ren visdom om vardags livets mysterium jue!

mja, har ju fortfarande inte listat ut VARFÖR kroppen ibland gör tvärt emot vad man säger till den, menmnen:E

Postorderhoran:

förstår nu varför ari tycker att du är så gulli [blush]

inte jag :C hur var dedär gulligt[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

tror det är lite som att fnissa typ, som när man tänker "omgs nu får jag verkligen inte börja fnissa", så börjar man fnissa bara för att man tänkte så.

[love]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

inte jag :C hur var dedär gulligt

Föreställer mig en söt gugge som ska ha sex och tänker "nä jag får inte fnissa" men fnissar massor bara för att.

Äh jag vet inte.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Föreställer mig en söt gugge som ska ha sex och tänker "nä jag får inte fnissa" men fnissar massor bara för att.

Äh jag vet inte.

blir fnissig åt konstiga saker ganska ofta, men har nog aldrig hänt när jag haft sex, tror jag : e


   
SvaraCitera

farbror gugge:

blir fnissig åt konstiga saker ganska ofta, men har nog aldrig hänt när jag haft sex, tror jag : e

än [wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

än [wink][wink][wink][wink][wink][wink]

men ååh nu kommer jag ju tänka på detta nästa gång jag har sex så jag börjar fnissa iaf :'(

du är så slug, så ond och slug[sad]


   
SvaraCitera

Det är inte synd om dig.
Du slipper mens.
Du får kuklön.


   
SvaraCitera