Forumet - Fobier!?

Fobier!?

5949 2 32

Har ni några? 

Själv är jag så sjukt rädd för hissar. 

Kommentarer (8)

1. Varför en sån här tråd? Ska man rösta om vems fobi som är bäst och sämst eller?

2. Förstår inte vad du menar?

3. Jo, men varför tar du det här "formatet"? Varför inte bara en vanlig diskussions-tråd?

4. Det kan vara svårt för nya att förstå att "frågetråd" blir en rösta-upp-och-ner-tråd 

5. Jaha, ja jag funderade om jag skulle ta frågetråd eller diskussions-tråd eftersom jag trodde jag skulle få mer 'konkreta' svar tog jag detta, insåg nu att det var ett misstag men skit samma.

6. kul att rösta! fortsätt med frågetrådar i framtiden ts! 

Tråden har 32 svar. Sortera efter:

Bästa svaret

Spana också in:

Har trypophobia eller aa blir extremt äcklad bara. (Varsågod,  googla bilder och få mardrömmar)

Jag förmodar att jag har arachnofobi då jag känner ett starkt obehag av att tänka på eller se spindeldjur. Kan få små panikattacker om jag är i en situation där jag är själv och får syn på ett sådant djur. Usch. Det är säkert något som förts över till mig via uppfostran och dylikt då min kära mor är likadan.

Är sjukt rädd för spindlar, ormar, höjder (men gillar att utsätta mig för höjder) och BALLONGER!!!

spindlar väldigt väldigt mkt 

sen stora saker som havet/rymden/höga hus/djupa hål är mkt ångestframkallande vet dock inte om man kallar d fobi.