Aviseringar
Rensa alla

födda innan 90talet? Kommer ni ihåg DISNEY KLUBBEN? lol


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett år innan 90talet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JUL I KAPERNAUM

fyfan får nytt liv i kroppen får minnen av musiken 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

JUL I KAPERNAUM

grym[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

JUL I KAPERNAUM

Har hela kalendern på DVD... KÖPT dessutom, den var värd det. Har även greveholm... på den tiden var både barnprogrammen och julkalendrarna klockrena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Har hela kalendern på DVD... KÖPT dessutom, den var värd det. Har även greveholm... på den tiden var både barnprogrammen och julkalendrarna klockrena.

mm
sen sunes jul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Har hela kalendern på DVD... KÖPT dessutom, den var värd det. Har även greveholm... på den tiden var både barnprogrammen och julkalendrarna klockrena.

mysteriet på greveholm är sista bra sen började det gå utför och den backen är brant


   
SvaraCitera

självklart[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mysteriet på greveholm är sista bra sen började det gå utför och den backen är brant

Håller med [cheers], dock var Pelle Svanslös bra, men den kom ju direkt efter, sen dess har det bara varit åt helvete... att jag gillar de äldre som Sunes Jul, Kapernaum, Greveholm osv. tyder ju också på att det inte är jag som vuxit ifrån kalendrarna, utan att det är dom som blivit värdelösa [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

tyder ju också på att det inte är jag som vuxit ifrån kalendrarna, utan att det är dom som blivit värdelösa

det är helt rätt[smile] det är nästan så att jag tycker synd om barnen nu förtiden trots att jag inte änns tycker om barn, men behöva stå ut med skräpet[n] fast julkalendrarna har ju bara följt mönstret för alla andra barnprogram.

slutsats det var mycket bättre förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har tydliga minnen av disneyklubben

en gång när alice låtsades att det var hon som sjöng "en helt ny värld" (alladdin)
en gång när rastakillarna som sjunger alalalalalong kalsong-låten var där och lirade
och så ducktales såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är helt rätt[smile] det är nästan så att jag tycker synd om barnen nu förtiden trots att jag inte änns tycker om barn, men behöva stå ut med skräpet[n] fast julkalendrarna har ju bara följt mönstret för alla andra barnprogram.

slutsats det var mycket bättre förr

Japp, är verkligen inget större fan av barn heller, men det är synd faktiskt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, lätt att man gör. Var ju helgens höjdpunkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jah.


   
SvaraCitera