Aviseringar
Rensa alla

födelsedagspresent


Ämnesstartare

Vi är några vänner som ska köpa en födelsedagspresent till vår kompis som fyller år under sommaren, dock har vi ingen aning om vad. Något mindre seriöst, som hon blir glad över [bigsmile]

någon som har en idé? alla idéer uppskattas! [bigsmile]


   
Citera

hur gammal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

hur gammal?

17


   
SvaraCitera

tror att det är eran vän och drar därför slutsatsen att ni vet bättre än någon annan här vad hon uppskattar [smile]


   
SvaraCitera

kromofobi:

17

Typ något sånt här:


   
SvaraCitera

Tänkte skriva vibrator men så såg jag att det skulle vara något mindre seriöst så nu vet jag inte vad jag ska skriva...


   
SvaraCitera

Image

såg denna här om dagen, hehe. Lite lagom flippat, men inget jag skulle vilja ha själv[cute]


   
SvaraCitera

jag försöker igen... -.-'

Image


   
SvaraCitera

men tap![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

såg denna här om dagen, hehe. Lite lagom flippat, men inget jag skulle vilja ha själv

åh, jag vill veta vad det är! ser inte..

OF 5:

tror att det är eran vän och drar därför slutsatsen att ni vet bättre än någon annan här vad hon uppskattar

jo, man kan ju tycka det men det står helt still i huvudet. Det bästa skulle ju vara något internt men kommer inte på något bra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

.. har du ingen tanke att lägga ner på presenten så tycker jag inte du borde anstränga dig till att köpa en.

ja, mycket bättre att säga, hej, jag kom inte på något att köpa så det blev inget...

får väl rita en teckning eller nåt..


   
SvaraCitera
zIGGE

kromofobi:

ja, mycket bättre att säga, hej, jag kom inte på något att köpa så det blev inget...

får väl rita en teckning eller nåt..

oO vad är det du citerar nudå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

oO vad är det du citerar nudå 🙂

man vafan xD man får inte ta bort sådära ..


   
SvaraCitera

kromofobi:

åh, jag vill veta vad det är! ser inte..

blev värsta "stora grejen" nu, lite pinsamt att visa ju[blush] men, äsch, här är den... länk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

blev värsta "stora grejen" nu, lite pinsamt att visa ju men, äsch, här är den... länk

hahaha, den där är ju så underbar [bigsmile] har sett den förut. Det är fan en kul idé [bigsmile]


   
SvaraCitera