Aviseringar
Rensa alla

Föds alla som bisexuella?


Ämnesstartare

Jag tror att alla föds som bisexuella. Sen när man växer upp så dras man antingen åt ena hållet eller det andra eller så stannar man kvar i mitten lixom.

Ja e bi o ja kom på de för nåt år sen och när jag nu tänker efter så har jag alltid dragits till båda könen bara det att jag inte vetat om de tidigare.
Detta låter kanske helt cp... ja vet , ja fattar knappt själv va ja skriver men ändå 😛

Tror ni också man föds som bisexuell eller e de bara ja? [shake]

Chilla me livet....[bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

yoint!:

Tror ni också man föds som bisexuell

Snarare pansexuell.

yoint!:

Chilla me livet

[love]


   
SvaraCitera

nej jag är övertygad om att man föds med sin sexuallitet


   
SvaraCitera

Vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Vad spelar det för roll?

Bara undra!

Haha alltid kul att de alltid e nån som ska störa sig på andras trådar låt mej undra de om ja vill lixom [crazy]

Chilla me livet....[bigcheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

amsi:

Snarare pansexuell.

Va e de``??? [surprised]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, eftersom det _kan_ spåras till hormoner, så föds man med sin sexualitet. Dvs det är inget man kan välja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Nä, eftersom det _kan_ spåras till hormoner

Hur?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

http://en.wikipedia.org/wiki/Prenatal_hormones_and_sexual_orientation​

This hypothesis is originated from countless experimental studies in non-human mammals


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

This hypothesis is originated from countless experimental studies in non-human mammals

Haha jaha? Du menar att deras hormonproduktion skulle skilja sig eller? Bl.a. har det testats på råttor, vilket man ofta använder för deras hjärna är så pass lik vår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Du menar att deras hormonproduktion skulle skilja sig eller?

Jag menar att studier utförda på olika sorters djur visar inte nödvändigtvis samma resultat på människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Jag menar att studier utförda på olika sorters djur visar inte nödvändigtvis samma resultat på människor.

När det gäller hormonnivåer brukar de i regel göra det, eftersom det är så man testat mediciner och hormontillskott också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

När det gäller hormonnivåer brukar de i regel göra det, eftersom det är så man testat mediciner och hormontillskott också.

Det kan stämma, ja. Men jag tror inte att den här hypotesen gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Randroid:

älskar att båda använt sig av wikipedia som källa, haha!


   
SvaraCitera