Aviseringar
Rensa alla

Föds som homosexuell?


Notice
Ämnesstartare

Tror du man föds som homosexuell eller kan man styra sin sexualitet själv till en viss del?
jag tror själv att man kan styra sin sexualitet till en viss del själv och man föds inte som homosexuell det utan det utvecklas efter ett tag.


   
Citera

Svarsalternativen är ganska svartvita, det är inte så enkelt. 


   
SvaraCitera

Man föds till sin läggning. Sedan finns det vissa som tror att dom är homosexuella men som egentligen inte är det.


   
SvaraCitera

Sheriffen: vissa som tror att dom är homosexuella men som egentligen inte är det.

Hur menar du? Ge mig ett par exempel tack.


   
SvaraCitera

Svår fråga, men jag tror iallafall inte att det är något man kan välja. 


   
SvaraCitera

Jag tror att kroppen anpassar sig efter omgivningen. Om 2 heterosnubbar sitter fångatagna bra länge i ett hål tillsammans finns det nog en chans att de börjar ta på varann och sådär med tiden, eftersom att det inte finns någon annan att tillgå. 


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

Sheriffen:
Man föds till sin läggning. Sedan finns det vissa som tror att dom är homosexuella men som egentligen inte är det.

?


   
SvaraCitera
soviet

S3ON:
Jag tror att kroppen anpassar sig efter omgivningen. Om 2 heterosnubbar sitter fångatagna bra länge i ett hål tillsammans finns det nog en chans att de börjar ta på varann och sådär med tiden, eftersom att det inte finns någon annan att tillgå. 

men asexualitet då? hur skulle ens omgivning kunna se ut 


   
SvaraCitera

Notice:

?

Tror han menar om "drop the soap" grejer


   
SvaraCitera

0517fbe0371b74491316e8ecbf707b1d3903c5-w

case closed 


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

Fredaghelaveckan:
0517fbe0371b74491316e8ecbf707b1d3903c5-w

case closed 

Idiotiskt inlägg. Jag sa aldrig att man väljer bli bög jag undrade ba om man föds till det.


   
SvaraCitera

soviet:

men asexualitet då? hur skulle ens omgivning kunna se ut 

Vi r för många på jorden. Det är nog naturens eget verk som ligger bakom för att att smärtfritt som möjligt få antalet på sikt att sjunka och rädda planeten. 


   
SvaraCitera

Vet inte, bryr mig inte.


   
SvaraCitera

Var är mellantinget? Att man anser att både arv och miljö är bidragande faktorer?


   
SvaraCitera
soviet

S3ON:

Vi r för många på jorden. Det är nog naturens eget verk som ligger bakom för att att smärtfritt som möjligt få antalet på sikt att sjunka och rädda planeten. 

Mycket glad haha


   
SvaraCitera