Aviseringar
Rensa alla

Följ mitt sömn-experiment!


Ämnesstartare

Syfte: Har hittills nu varit vaken i 21 timmar och jag ska se hur länge jag klarar av att hålla mig vaken.
Bakgrund: Har en del sömnproblem och är måttligt lack på det...tänker göra så jag däckar totalt.

Kommer rapportera här med jämna mellanrum och beskriva hur jag känner mig.

OBS. Inga preparat används...


   
Citera

borde också göra så istället för att safea med sömnmediciner. skulle dock vara vaken veckan ut då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
borde också göra så istället för att safea med sömnmediciner. skulle dock vara vaken veckan ut då   

:/...det suger...själv hoppas jag på att däcka på onsdag/torsdag i alla fall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Update: varit vaken 24h nu. Skulle inte säga att jag är speciellt trött, bara lite tung i huvudet. Ska dra till skolan nu. 


   
SvaraCitera

Demises:
Update: varit vaken 24h nu. Skulle inte säga att jag är speciellt trött, bara lite tung i huvudet. Ska dra till skolan nu. 

Hur vet vi att du är i skolan och att du inte sover?!???!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är fortfarande i skolan och har varit vaken i 32 timmar nu. Känns inget speciellt, känns som vilken vanlig dag som helst. Kanske slår tröttheten till ikväll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Hur vet vi att du är i skolan och att du inte sover?!???!

Kan jag ju inte bevisa..?


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Hur vet vi att du är i skolan och att du inte sover?!???!

Hur vet vi att du inte skriver ifrån mars?


   
SvaraCitera

Lucifer:

Hur vet vi att du inte skriver ifrån mars?

för kvinnor är från venus duuh Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag uppe i 36 timmar, och känns på riktigt ingenting? Känner mig normal. Får se hur det blir inatt, förhoppningsvis blir jag trött..


   
SvaraCitera

Trötta ut dig ordentligt fysiskt!


   
SvaraCitera

Demises:
Syfte: Har hittills nu varit vaken i 21 timmar och jag ska se hur länge jag klarar av att hålla mig vaken.
Bakgrund: Har en del sömnproblem och är måttligt lack på det...tänker göra så jag däckar totalt.

Kommer rapportera här med jämna mellanrum och beskriva hur jag känner mig.

OBS. Inga preparat används...

Samma med mig, har med såna sömnproblem. Jag har prövat allt nästan, men tänker nog för mkt när jag sover. Men lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nått 40 timmar nu och äntligen är jag lite trött men jag ska klara natten...


   
SvaraCitera

tio timmar kvar till mitt rekord, du kommer sova gott sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
tio timmar kvar till mitt rekord, du kommer sova gott sen

Problemet är att jag ska till skolan imorgonbitti så jag får vänta till imorgon kväll innan jag får sova...om jag inte däckar i skolan. Sen är det väldigt märkligt hur pass pigg och bra jag mår...förvånad faktiskt..:0


   
SvaraCitera