Aviseringar
Rensa alla

För alla er som mår hur bra som helst!


Ämnesstartare

Godkväll kära UM

Jag undrade hur ni som mår hur bra som helst tar er igenom dagarna?

Vad är er positiva inställning som får er att kliva upp på morgonen med ett fett jävla hånflin? [bigsmile]

Svar relaterade t-ill ämnet uppskattas v-erkligen!


   
Citera
Ämnesetiketter

Carlin:

Jag undrade hur ni som mår hur bra som helst tar er igenom dagarna?

Gissar på knark.


   
SvaraCitera

Ny dag = ny friska tag för att ställa till det för någon annan.

Carlin:

Jag undrade hur ni som mår hur bra som helst tar er igenom dagarna?

.... Finns ni?


   
SvaraCitera

Alltså, inte varje dag. Men som nu t.ex, ska strax gå och lägga mig och har haft en jävligt bra dag. Är sjukt nöjd. Saker har löst sig, jag har åstadkommit grejer och folk i min omgivning har visat respekt och åmtanke etc.

Imorgon är jag ledig. Kommer att vakna i ett asmysigt rum som luktar gott och med en varm hund sovandes på fötterna.

De flesta av de nyss uppräknade grejerna är ganska viktiga kriterier för att jag ska: vakna upp, fnissa till av förtjusning, snooza en stund och sen föda endorfinerna med en god jävla frulle.


   
SvaraCitera

Schism:

Gissar på knarko.

aaw tack [blush]


   
SvaraCitera

Har nog aldrig vaknat och känt mig nöjd med världen
Men somnar nöjd när jag arbetat mig halvt till döds under dagen


   
SvaraCitera

Knarko:

Ändrad fredag 21 dec 2012 23:59 av din mamma

så jävla mogen för att vara U. AAAAAAAAHAHAHAHHA

kyss mig


   
SvaraCitera

Liebestraum:

arbetat m

har du ett arbete?


   
SvaraCitera

isola:

har du ett arbete?

Är frilansanställd på typ 3 ställen men gör aldrig något (och får ej heller)

Men nej


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Är frilansanställd på typ 3 ställen men gör aldrig något (och får ej heller)

Om du är anställd så måste du väl få?
Fast om du lyfter bidrag/förtidspensionerad så får du väl inte vara anställd? Eller vet inte hur det funkar iof.


   
SvaraCitera

isola:

Om du är anställd så måste du väl få?
Fast om du lyfter bidrag/förtidspensionerad så får du väl inte vara anställd? Eller vet inte hur det funkar iof.

Lever på f-kassan för tillfället, är inte helt säker på att jag fortfarande räknas som anställd på två av ställena, det tredje skickade nyss ett mail för att påminna mig om att arbeta, trots att jag inte gjort något/hört från dem på 3 år :S


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Lever på f-kassan för tillfället, är inte helt säker på att jag fortfarande räknas som anställd på två av ställena, det tredje skickade nyss ett mail för att påminna mig om att arbeta, trots att jag inte gjort något/hört från dem på 3 år :S

Men då tas väl din f-kassa ifrån dig? De är skitnoga med sådant.
Hatar försäkringskassan. Fick inte vara sjukskriven när jag slutade vara i princip döende och blev bara halvhandikappar/halvdöende.
Fy och blä.


   
SvaraCitera

isola:

Men då tas väl din f-kassa ifrån dig? De är skitnoga med sådant.

Jag var inte medveten om att jag fortfarande var anställd (och bör inte vara det, har för mig att jag kan ha sagt upp mig pga de tröttnade på att betala ut lön)

isola:

Hatar försäkringskassan. Fick inte vara sjukskriven när jag slutade vara i princip döende och blev bara halvhandikappar/halvdöende.

Ursäkta nyfikenheten, men döende hur?
Ja, har ju talats en del om svårt cancersjuka och så som inte räknas som sjuka längre.


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Ursäkta nyfikenheten, men döende hur?

Nä det var mer extrem panikångest varje dag, kunde inte äta, dricka och sådant.


   
SvaraCitera

isola:

Nä det var mer extrem panikångest varje dag, kunde inte äta, dricka och sådant.

Aha, hemskt


   
SvaraCitera