Aviseringar
Rensa alla

för alla ni som tänker på att gå IB!


Ämnesstartare

Gör det inte.

hälsn.
bitter tjej som inte kommer kunna komma in på några naturvetenskapliga linjer i sverige i höst pga saknar behörighet pga får bara läsa 6 ämnen och även om hon läst biologi och kemi på universitetsnivå och matte e redan så får hon inte ändå samt så har hon kollat med komvux och dom släpper inte in henne pga är ej klar med gymnasiet än och hon kommer behöva vänta ett år för att kunna söka in till miljövetenskap även om det är inte så många som söker för att hon saknar fysik a även om hon redan läst naturvetenskap a + b redan och kommer lätt klara det för hon har spenderat två år av att skriva runt 50 labbrapporter, lärt sig hybridiztion of sp3 orbitals och inte haft något liv.


   
Citera
Ämnesstartare

tur att rektorn på IB-skolan jag skulle börja på var så otrevlig då, annars skulle jag lätt ha börjat =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och för att jag känner IB elever och vet att alla är små ambitiösa Jan Björklund anhängare som säger saker som "Jag har inget problem att tjäna pengar på andra människors arbete" och "Men barnarbete är alltid ett val av barnen!" så kommer ni säga emot mig men ni har alla fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakk lajf [sad]


   
SvaraCitera

IB är fullt av posers. alla vet att de riktiga svinen går på lundsberg och sigtuna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan göra en prövning, du behöver ej gå till komvux.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilla lady:

och för att jag känner IB elever och vet att alla är små ambitiösa Jan Björklund anhängare som säger saker som "Jag har inget problem att tjäna pengar på andra människors arbete" och "Men barnarbete är alltid ett val av barnen!"

jag visste det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I fucking told you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

I fucking told you.

jag visste du skulle säga det. du hade så himla rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilla lady:

jag visste du skulle säga det. du hade så himla rätt.

Jaja trist hur som i all skadeglädje. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Du kan göra en prövning, du behöver ej gå till komvux.

Har pratat med instutitionen och hon vill att jag göra klart fysik A innan 20 juni. Men det kanske borde kunna ordnas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jaja trist hur som i all skadeglädje. [sad]

Jag har haft så många nervsammanbrott och så många dagar jag pluggar hela dagen sen lägger jag mig vid 12 och vaknar vid 3 så jag ska kunna plugga 3 timmar innan jag måsta ta tåget i 65 minuter för att kunna komma till skolan. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilla lady:

Jag har haft så många nervsammanbrott och så många dagar jag pluggar hela dagen sen lägger jag mig vid 12 och vaknar vid 3 så jag ska kunna plugga 3 timmar innan jag måsta ta tåget i 65 minuter för att kunna komma till skolan.

Låter som Janutopin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Låter som Janutopin.

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenta av kurser som någon sa


   
SvaraCitera