Aviseringar
Rensa alla

För blyg för att träffas! Hjäälp!!!


Ämnesstartare

Det är så att jag och en kille träffades på en fest för ett tag sedan och sedan dess har vi skrivit på msn, smsat och ringt varandra i fyllan och nu har vi bestämt oss för att träffas på torsdag men till probelemet.. jag är alldeles för blyyyyyg!

Strular ofta runt med killar på fyllan, och när jag varit på g med någon backar jag alltid ur för att jag är så himla feg!
Kommer få tunghäfta, undvika ögonkontakt, svacka med blicken, bli knallröd, helt enkelt bli handlingsförlamad..

Jag är en glad tjej som ofta skojar osv, men när det gäller sånt här blir jag så himla tillbakadragen och det enda jag gör är att gruva mig. Jag är egentligen ganska osäker som person, men jag visar det aldrig utåt, men vid sånt här kommer det synas rakt igenom.
Jag tänker alldeles för mycket och jaaaa, jag behöver tips. Hur ska jag överleva kvällen utan att han tror att jag är världens skummaste tjej för att jag är så feg?


   
Citera
Ämnesstartare

Lär dig älska dig själv.

Fortsätt sedan med att bara ta livet med en nypa salt och chilla genom det. Han kanske älskar att du är blyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄLSKA DIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen kan du älska andra eller vad du nu vill göra.

Men vet hur jobbigt det är att vara blyg, bara att tvinga dig själv att snacka på osv. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag är verkligen ingen blyg person när det handlar om att snacka med tjejer eller vuxna, det är helt enkelt när det handlar om killar. Jag vill verka så perfekt som möjligt och då blir allt fel. Det jag mest gruvar mig för är ögonkontakten osv.... guuud.. jag gruvar mig jättemycket, kommer säkert dra mig ur i sista sekund. 🙁

Kommer inte hinna lära mig älska mig själv innan tors[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjollan_:

Kommer inte hinna lära mig älska mig själv innan tors

[sad] Chilla med livet, man måste inte vara perfekt, man bör inte ens vara perfekt! se söt ut och skratta åt hans skämt. Annars är det bara att skita i honom för tillfället och jobba med dig själv.

Du kanske har någon killkompis sedan länge som du kanske skulle kunna stöta lite på? [party] Du vet vad man brukar säga; Killkompisar som skämtar om att ha sex med dig = killkompisar som skulle ha sex med dig direkt om du visade minsta intresse

lycka till [party]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

se söt ut och skratta åt hans skämt

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Chilla med livet, man måste inte vara perfekt, man bör inte ens vara perfekt! se söt ut och skratta åt hans skämt. Annars är det bara att skita i honom för tillfället och jobba med dig själv.

Jag vill chillllaaa, verkligen.. 🙁 Men det är just att jag vill kunna vara avslappnad. Att träffa killar ska vara som att träffa kompisar, ska inte behöva tänka så mycket, men hur gör jag för att få bort det? 🙁

Killkompis att stöta på? Haha, alltså jag tycker ju att den här killen verkar vara en bra kille, det är bara det att jag är för feg för att träffa han typ.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjollan_:

Jag vill chillllaaa, verkligen.. 🙁 Men det är just att jag vill kunna vara avslappnad. Att träffa killar ska vara som att träffa kompisar, ska inte behöva tänka så mycket, men hur gör jag för att få bort det? 🙁

Det är jävligt nervöst för alla att träffa någon i dejtsammanhang om man inte känner personen! Men det är något man får genomlida [cute] Det är bara att öva! Eller så kan du bli en slampa som bryter isen med sex typ, det fungerar också. Välj själv [party]

fjollan_:

Killkompis att stöta på? Haha, alltså jag tycker ju att den här killen verkar vara en bra kille, det är bara det att jag är för feg för att träffa han typ..

Om det inte fungerar menar jag, låter som att det skulle vara lättare för dig att ragga på någon du känner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjollan_:

men hur gör jag för att få bort det? 🙁

Inbilla dig att det är just bara en kompis som du ska träffa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Inbilla dig att det är just bara en kompis som du ska träffa.

precis vad jag skulle skriva : @


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

precis vad jag skulle skriva : @

Hehe. Great minds think alike. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Det är jävligt nervöst för alla att träffa någon i dejtsammanhang om man inte känner personen! Men det är något man får genomlida

Jo, det är ju det! Men ja, jag vill bara kunna slappna av och sluta tänka men jag analyserar väl allt. Vilken jobbig typ jag är, haha!

Jonnybravo91:

Inbilla dig att det är just bara en kompis som du ska träffa

Då kommer jag tänka påväg dit, det är bara en kompis, baaara en kompis, sen fuck, det var inte en kompis också kommer jag dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjollan_:

Då kommer jag tänka påväg dit, det är bara en kompis, baaara en kompis, sen fuck, det var inte en kompis också kommer jag dö.

Äsch. Börja redan nu. Det är ju bara en kompis. Ni har ju inte gjort något ännu, så det är ju chill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjollan_:

Jo, det är ju det! Men ja, jag vill bara kunna slappna av och sluta tänka men jag analyserar väl allt. Vilken jobbig typ jag är, haha!

Skratta åt hans skämt och se söt ut! Sen ger du honom lite komplimanger. Så tjejer gör oftast..[crazy][party]


   
SvaraCitera
mynona

fjollan_:

Att träffa killar ska vara som att träffa kompisar, ska inte behöva tänka så mycket, men hur gör jag för att få bort det?

Jonnybravo91:

Inbilla dig att det är just bara en kompis som du ska träffa.

Jag tänkte just säga detsamma.

Lyssna på detta nu när flera har sagt samma sak[wink]


   
SvaraCitera