Aviseringar
Rensa alla

För envis för att visa känslor


Ämnesstartare

Jag är så jäkla dum ibland, eller envis? Det har nyligen tagit slut med min kille som var en av de bästa människorna jag någonsin träffat men jag vägrar vara ledsen över det. I alla fall på dagarna, nätterna är förjävliga och jag kan aldig sova. Men jag vägrar gråta. Jag bara låter att växa inom mig tills det .. exploderar eller helt enkelt dör ut.
Och det är så dumt, för det är så jävla skönt att prata ut . Men jag vill inte klaga, jag vill inte vara i vägen för någon, jag vill inte visa mig svag. För jag är hon som alltid är glad, alltid är på g alltid alltid har varit glad och verkligen nästan ingenting har fått mig ledsen .. " jag är stark i mig själv " har varit mitt måtto .. men ibland blir det lite jobbigt. Men jag kan inte berätta för någon.. eller , jag har kompisar som jag vet jag kan berätta för och skulle responsa helt underbart tillbaka men .. jag kan bara inte . Jag skämtar bara bort det , en killkompis sa i helgen ( och det var så jäkla rätt, blev helt varm när han sa det ) när jag såg mitt ex på krogen och min vän märkte att jag inte var på topphumör men jag försökte så klart låssas som ingenting " även du som är så tuff tyreses har också känlor. "

Är det bara jag som är så här ? Fan, det är inte så lätt att bara prata rakt ut , att öppna sig . Någon vuxen totalvägrar jag prata med.


   
Citera

Jag säger som Jan Myrdal ...........


   
SvaraCitera

Skyll dig själv ankspade


   
SvaraCitera

suit yourself


   
SvaraCitera

du kan prata med mej så låtsas jag lyssna om jag får din kropp i utbyte[wink]


   
SvaraCitera

har du vänner så får du skylla dig själv annars finns det ju en anledning


   
SvaraCitera

Har samma, svårt att veta om man ska ge upp eller kämpa på, ger man upp kanske det går bättre efter osv, man kanske kämpar in i en vägg t.ex.


   
SvaraCitera

Prata, prata, prata.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera