Aviseringar
Rensa alla

( för er som gillar tatueringar) vilken stil gillar ni och varfört gillar ni tatueringar?


Ämnesstartare

försöka svara på dessa 2 frågor, tack

1. ok, jag är nyfiken för jag gillar de japanska motiven bäst, men hur är det med er?

2. hur kommer det sig att ni gillar dem?

3. när började ni gilla dem.


   
Citera
Ämnesstartare

1. carpe diem. fjärilar. hjärtor. triballar. fåglar FRIHET.

2. betydelse fulla
3 foreever and ever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. japanska motiven gillra jag mest och anser att äldre tatueringar är vackra. (men har inget emot androg stillar)

2. får en bra känsla från dem och har alltid fått det, nästan som en samhörighet.

3. när jag va nästan 6 år gammal, då jag såg min första tatuering 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

1. ok, jag är nyfiken för jag gillar de japanska motiven bäst, men hur är det med er?

Gillar tunna och stilrena (spartanska [crazy]) eller extremt kringelkrokiga och färgsprakande.
Vet ingen speciell stil.
För mig är det viktigast att tatueringen betyder något och att jag inte bara gör den för att ha en tatuering. Skulle tröttna direkt. (tänker visserligen inte tatuera mig evör)
Sen kan jag tycka att en del tatueringar passar asbra på vissa personer men inte på andra.
Tribaler och kinesiska tecken går bort direkt.

peter93:

2. hur kommer det sig att ni gillar dem?

Öhm. Estetiken tilltalar mig.

peter93:

3. när började ni gilla dem.

Minns inte. Det har nog varit så sedan jag först började uppmärksamma tatueringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tatuera såhär:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha zombie boy. han är skön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Ska tatuera såhär:

lite fail med näsringen på han eftersom det ska föreställa att han inte har någon näsA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

lite fail med näsringen på han eftersom det ska föreställa att han inte har någon näsA!!!

Haha ja. Lite fail över huvud taget kanske.


   
SvaraCitera
smisk

tycker inte om någon speciell stil när det gillar tatueringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

lite fail med näsringen på han eftersom det ska föreställa att han inte har någon näsA!!!

underbart, jag såg inte ens det. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Haha ja. Lite fail över huvud taget kanske.

iofs 😀


   
SvaraCitera

peter93:

1. ok, jag är nyfiken för jag gillar de japanska motiven bäst, men hur är det med er?

Jag tycker om tatueringar i allmänhet. För mig är det helt okay att ha en tatuering för att man tycker det är snyggt. Det behöver inte vara någon djup mening bakom det. Sålänge det inte är skittatueringar med krokiga sträck där de ska vara raka osv. Tatueringar ska vara konst, inte skit som vem som helst kluddat. Dvs ska linjerna inte skaka etc. Amatörtatueringar är inte min grej. Sedan får de helst inte vara för fyrkantiga heller, men det är ju mer en preferens.

peter93:

2. hur kommer det sig att ni gillar dem?

För att det är konst. Jag tycker om konst. Precis som med konst så finns det bra och dåliga tatueringar, men bara man letar så hittar man snygga grejor.

peter93:

3. när började ni gilla dem.

Jag vet inte. Jag har nog tyckt om dem sedan den dagen jag fick min första låtsastatuering (ni vet de där man pressar mot huden och häller vatten på.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Det behöver inte vara någon djup mening bakom det. Sålänge det inte är skittatueringar med krokiga sträck där de ska vara raka osv. Tatueringar ska vara konst, inte skit som vem som helst kluddat

well spoken

Webbitch:

Jag vet inte. Jag har nog tyckt om dem sedan den dagen jag fick min första låtsastatuering (ni vet de där man pressar mot huden och häller vatten på.)

cool[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Ska tatuera såhär:

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. ok, jag är nyfiken för jag gillar de japanska motiven bäst, men hur är det med er?

Japanska är fina, men gillar nog mest tatueringar som är tatuerade så verklighetstrogna som möjligt.

2. hur kommer det sig att ni gillar dem?

Vet faktiskt inte, aldrig haft något sånt runt mig i min barndom.

3. när började ni gilla dem.

Minns inte, ung dock.


   
SvaraCitera