Aviseringar
Rensa alla

För kort för att köra bil??:S


Ämnesstartare

hahah heej:)
Jag fyller snart 16 och jag har alltid velat ta körkortet. Jag är 1.52cm lång. hahah jag vet mobba inte fan. är jag för kort för att köra bil kanske? haha men asså tänk om jag inte når dendära fucking saken som man trampar på. haha[smile]
och föresten finns det en gräns på hur lång man kan vara för att köra bil? tex dvärgar kan dom köra bil?[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Det går ju att justera både sätet och ratten så att det passar dig. 152cm skall absolut inte vara något problem. Min mor är inte mycket längre och hon behöver knappt justera bilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det går ju att justera både sätet och ratten så att det passar dig. 152cm skall absolut inte vara något problem. Min mor är inte mycket längre och hon behöver knappt justera bilen.

haha okej tack så mycket för svaret:) var lite orolig där[wink]


   
SvaraCitera
Hando

Min syrra är typ lika lång och hon klarar att köra bil utan problem, så då borde du också göra det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Min syrra är typ lika lång och hon klarar att köra bil utan problem

hahah härligt nu känner jag mig inte så ensam längre[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

haha men asså tänk om jag inte når dendära fucking saken som man trampar på. haha[smile]

Längden kommer nog inte vara ditt största problem.


   
SvaraCitera
Hando

EnBajsFärgadSvenne:

hahah härligt nu känner jag mig inte så ensam längre

Vad bra [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha nej XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en vän i den längden och hon har körkort.


   
SvaraCitera

om du inte ens vet vad en gaspedal är kanske du inte ska ha körkort iallafall?


   
SvaraCitera

ett tipps..öppna en bildörr och skaffa dig en uppfattning av vad du kan ställa in och kolla upp pedalerna.men som många sa:längden kommer inte va ditt största problem[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hando:

Min syrra är typ lika lång och hon klarar att köra bil utan problem, så då borde du också göra det

inte illa, min syrra plöjde rakt igenom garageväggen[chocked]


   
SvaraCitera

Det funkar nog. Är man under 140 får man inte sitta på plats med krockkudde bara, men du är ju över det sååå.. Finns nog ingenting som hindrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera