Aviseringar
Rensa alla

För kort stav? (tunga) hjälp!!


Ämnesstartare

Jag undrar om jag satte i en för kort stav i min tunga?
Eller piercaren gjorde det och sa att den var perfekt.

Men jag tycker dock att kulorna trycker!

Jag är helt avslappnad i tungan på en av bilderna och då ser det ju ut som att kulan sjunker in för mycket eller?
På den andra bilden sträcker jag ut tungan, men det spelar ju ingen roll att det blir mellanrum då antar jag, för jag brukar inte gå omkring med tungan så >_<

DSC04612.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter

byt bara om de inte känns bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

byt bara om de inte känns bra?

jo, jag ska åka o göra det på måndag. jag har ju ingen annan hemma. men det är så irriterande att den trycker på tungan att jag bara vill byta NUU.. >___<


   
SvaraCitera

Är din tunga svullen kanske? Gjorde du piercingen nyligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Är din tunga svullen kanske? Gjorde du piercingen nyligen?

nej, den är inte svullen alls. det ser ut så på första bilden, men det är den inte.

så konstigt att han sa att den var perfekt när den ser ut sådär [shake]


   
SvaraCitera

gethsemane:

han sa att den var perfekt när den ser ut sådär

den ska vara så!Jag har det likadant och jag trivs skit bra med det!Inte obekvämt alls 🙂 Har du för lång stav blir det bara jobbigt,det tyckte jag iaf!


   
SvaraCitera

bättre med lite för lång än för kort mkt skönare då (a)


   
SvaraCitera

Oki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xheartshapedbox:

den ska vara så!Jag har det likadant och jag trivs skit bra med det!Inte obekvämt alls 🙂

jag bytte tillbaka till min gamla nu. kändes helt sjukt, så jävla lång.. 😛

men jag tyckte det var JÄTTE-obekvämt med den kortare staven, den trycktes ner i tungan så mkt och tillslut gjorde det ont att äta [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fREDRIKl0l:

bättre med lite för lång än för kort mkt skönare då (a)

håller jag med om!


   
SvaraCitera

varför lyssna på piercaren som gjorde den?en piercare kan ju KNAPPAST veta hur lång stav du ska ha.[tired]


   
SvaraCitera

Är staven för lång biter man tyvärr mera på den, den skaver, kommer emot och förstör dina tänder lättare.
Jag föredrar en kortare stav då jag inte vill att det skall klonka i mina nedre tänder när jag pratar, jag biter i den av misstag ibland när jag äter samt att den kan "fastna" bakom någon utav framtänderna.


   
SvaraCitera

gethsemane:

håller jag med om!

syfta dock på när ni ska suga menmen xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fREDRIKl0l:

syfta dock på när ni ska suga menmen xD

eh. jaha xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweetAlexa:

Jag föredrar en kortare stav

jo, men inte så kort så att det gör ont att äta för att kulorna trycker ihjäl tungan kanske.. [crazy]


   
SvaraCitera