Aviseringar
Rensa alla

För liten kondom?


Ämnesstartare

Tjatja. 

Jag har testat kondomer från UM och köpt nå  lyxvariant: profil magic från rfsu

Jag vet inte om det ska kännas så men när jag sätter på mig den så gör det nästan ont då jag måste typ trycka som fan för att den ska gå över huvudet så att säga. Sen ligger ju skinnet ivägen i princip så ah

men samtidigt känns det som att typ XXL kondomer är för stora? Har inte testat men det låter ju sjukt mega stort haha


   
Citera

testa


   
SvaraCitera
duden

Jag har känt exakt samma sak men då jag provar en större kondom så rullas inte hela ut 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:
Jag har känt exakt samma sak men då jag provar en större kondom så rullas inte hela ut 

😮

Tänker att om man har en större kondom så kanske den glider av lättare.

När jag väl får på mig profil magic så sitter den ju, men den kanske är för liten ändå?

får väl testa, några bra tips på bra & billiga kondomer? 😀


   
SvaraCitera

Eller så ber du tjejen ta P-piller


   
SvaraCitera
mens
 mens

zxcvbnm:
Eller så ber du tjejen ta P-piller

Skyddar int mot sjukdomar eller vid tillfälliga kontakter. Ger ofta mycket biverkningar också.


   
SvaraCitera

zxcvbnm:
Eller så ber du tjejen ta P-piller

Eller mannen, snart så finns ju det i butik också Galen

mens:

Skyddar int mot sjukdomar eller vid tillfälliga kontakter. Ger ofta mycket biverkningar också.

Då kan man testa sig innan man har sex. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

rogernw:

Eller mannen, snart så finns ju det i butik också Galen

Då kan man testa sig innan man har sex. 

ja om man vill vänta så länge och litar på att den andra inte ligger under tiden så visst


   
SvaraCitera
mens
 mens

livmoderhalscancer orsakas ju ofta av hpv-viruset också, vilket man får genom samlag så oskyddat samlag är ju inte så bra om man är tjej egentligen


   
SvaraCitera
duden

storablodådrerpumpade:

😮

Tänker att om man har en större kondom så kanske den glider av lättare.

När jag väl får på mig profil magic så sitter den ju, men den kanske är för liten ändå?

får väl testa, några bra tips på bra & billiga kondomer? 😀

Jag har bara testat rfsu profil och rfsu grande. Kolla på apoteket eller så kan man få gratis på ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera

image-520x924.jpg

Gillade denna bild 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
duden

   
SvaraCitera

Eller så lär ni er att ha sex i det andra hålet, ta det väldigt försiktigt bara! Det skall verkligen inte göra ont, gör det ont så gör ni fel. 

  http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Praktikor/praktika-analsex.pdf?epslanguage=sv


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
image-520x924.jpg

Gillade denna bild 🙂

Fast penis består ej av skelett till skillnad från benen i kroppen. Dessutom är penis känsligare för smärta.. Såatteh.. 


   
SvaraCitera